حاجی آباد- همزمان با شب نهم ربیع‌الاول، آغاز امامت حضرت حجت‌ بن الحسن(عج) مجلس جشن و سرور با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهرستان حاجی آبا دردفتر امام جمعه  برگزار شد. به گزارش خبرنگار حجت الاسلام  مختاری  ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) این روزفرخنده راکه آغاز هفته وحدت نیز می ...

حاجی آباد- همزمان با شب نهم ربیع‌الاول، آغاز امامت حضرت حجت‌ بن الحسن(عج) مجلس جشن و سرور با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهرستان حاجی آبا دردفتر امام جمعه  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حجت الاسلام  مختاری  ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) این روزفرخنده راکه آغاز هفته وحدت نیز می باشد به مردم شریف بخش  تبریک گفت ودربیاناتی به امامت آن امام همام وکرامات وچگونگی غیبت امام زمان (عج) اشاراتی داشت وبرای تعجیل درفرج دعاکرد.
وی افزود: ولایت امام زمان علیه السلام به عنوان سرپرستی وحاکمیت وی بر افراد جامعه هست و این ولایت رکن و اساس دین است همچنین کلید گشایش گر و راهنمای انسان مسلمان در همه ابعاد دین می‌باشد. آغازامامت امام زمان (عج) روز بزرگی برای اسلام و مسلمین و بشیریت است و روز آغاز مهربانی خداوند با دنیاست.  
وی گفت : بهترین دوران زندگی انسان زندگی همراه با بندگی به درگاه خداوند متعال است. اگر انسان بتواند آنچنان که شایسته خداوند است او را مورد پرستش قرار دهد بهترین دوران زندگی خود را تجربه کرده است.
حجت الاسلام و والمسلمین مختاری گفت : کرامت انسان در سایه شهوت رانی ، تجملات ، ابتذال و لهو و لعب نیست بلکه کلید اصلی کرامت انسان،  امامت است .
وی گفت بزرگترین اشتباه بشریت این است که بقاء خود را تنها در دنیا می داند به همین دلیل است که از امامت دور است و زیر پرچم الهی نیست و از  امام دنیایی و تجملات پیروی می کند .
امام جمعه حاجی آباد خاطر نشان کرد: برای ظهور منجی عالم بشریت مردم باید شایستگی خود را برای پذیرش پیشوای الهی ثابت کنند و اگر ما این شایستگی را داشته باشیم امام عصر (عج) ظهور خواهد کرد.
وی در ادامه با اشاره ظهور اقا امام زمان(عج) را آغاز شکوفایی علم و دانش و معرفت بشری و بی نیازی مردم و آبادانی ، اسلامی شدن همه کشورهای جهان و به اوج رسیدن اسلام ناب محمدی دانستند.
وی افزود : توفیق بزرگی که خدا امروز به ملت ایران داده است، این است که پرچمی فراهم شده که این پرچم زمینه ظهور امام زمان (عج) را مهیا خواهد کرد و  وظیفه ما امروز گسترش این پرچم است چرا که این  پرچم مختص موقعیت جغرافیایی و قومیت خاصی نیست بلکه منجی بشریت است .
وی تصریح کرد مقام معظم رهبری از مصادیق راستین سربازان امام عصر(عج) است و همه افرادی که زیر این پرچم می باشند از سربازان امام زمان (عج) خواهند بود و مردم مقاوم  ایران شجاعانه  زیر این پرچم با تحمل سختی ها تلاش می کنند که این پرچم همچنان در سراسر جهان گسترش پیدا کند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2859

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.