مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از افتتاح حدود ۵۳۰ واحد مسکونی با حضور سردار نقدی در مناطق زلزله‌زده ارسباران خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، سیدصفر قائمی مسئول سازمان بسییج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از افتتاح ۵۳۰ واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج در مناطق زلزله زده ...

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از افتتاح حدود ۵۳۰ واحد مسکونی با حضور سردار نقدی در مناطق زلزله‌زده ارسباران خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح ۵۳۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان از سوی بسیج

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، سیدصفر قائمی مسئول سازمان بسییج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از افتتاح ۵۳۰ واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج در مناطق زلزله زده ارساباران خبر داد و اظهار داشت: در روز دوم بهمن‌ماه، فاز دو مسکونی ساخته شده در روستاهای زلزله زده اهر، هریس و ورزقان به تعداد ۵۳۰ واحد و با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح می‌شود.

وی افزود: ۱۸۰ واحد در شهرستان اهر، ۲۳۰ واحد در شهرستان ورزقان و ۱۱۰ واحد در شهرستان هریس مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی فاز دوم بسیج سازندگی در روستای «هولاند» از توابع شهرستان اهر با ۳۵ واحد مسکونی تازه ساخت برگزار خواهد شد.

قائمی اضافه کرد: این روستا در زلزله مردادماه گذشته به طور کامل تخریب و تمام واحدهای دامی و مسکونی آن ویران شده بود.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی ادامه داد: با ۵۳۰ واحد ساخته شده، مجموع واحدهای مسکونی به بهره‌برداری رسیده بسیج در مناطق زلزله زده ارساباران به یک هزار و ۳۰۰ واحد می‌رسد.

قائمی با اشاره به تخریب ۱۲ هزار واحد دامی مناطق زلزله زده ارسباران اظهار کرد: ساخت بیش از ۷ هزار واحد دامی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده بود که با تلاش شبانه روزی ۷ هزار واحد چند منظوره (نگهداری دام، انبارداری و اسکان اضطراری) نیز سی آبان ماه با حضور فرمانده کل سپاه به بهره برداری رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ۱۸۶ واحد در روستاهای شهرستان اهر، ۶۹ واحد در روستاهای شهرستان ورزقان، ۴۹۹ واحد در روستاهای شهرستان هریس و ۲۲ واحد در روستاهای زلزله زده تبریز واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه و بسیج در فاز نخست سی ام آبان با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه به بهره برداری رسید.

قائمی با اشاره به افتتاح ۷۷۶ واحد مسکونی تعهد شده توسط بسیج سازندگی در هفته های گذشته، اضافه کرد: با این حال هم اکنون ۴۰۰ واحد از واحدهای تعهد شده باقی می ماند که در صورت مساعد بوده شرایط آب و هوایی این تعداد نیز در سریع ترین زمان به زلزله زدگان استان تحویل داده خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2846

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.