حاجی آباد: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: حفظ وحدت بین اقشار مختلف جامعه نیز از اهمیت بالا برخوردار است و این امر به خصوص در خصوص مسئولان باید مد نظر قرار گیرد. به گزارش خبرنگار پیارم ، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبری، اظهار داشت: ملت ...

حاجی آباد: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: حفظ وحدت بین اقشار مختلف جامعه نیز از اهمیت بالا برخوردار است و این امر به خصوص در خصوص مسئولان باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پیارم ، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبری، اظهار داشت: ملت ما همانطور که در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرد و با بصیرت  دشمن‌شناسی به خوبی به دشمنان داد، در برابر فقر اقتصادی و تحریم‌ها نیز مقاومت می‌کند.
حجت الاسلام مختاری با اظهار اینکه تاکید رهبری انقلاب بر وحدت و همدلی مسئولان، نشان دهنده اهمیت وحدت و همگرایی در جامعه است، خاطرنشان کرد: این سخنان امروز در حالی از اهمیت بالایی برخوردار است که یک جبهه منسجم ضد استعماری علیه جمهوری اسلامی برای براندازی و یا زمین‌گیر کردن آن شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه قدرت های استعماری با همه ابزارهایی که در اختیار دارند تلاش می‌کنند علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند، تصریح کرد: در چنین شرایطی عقل و شرع حکم می کند هر کاری که در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی باشد، انجام شود.
مختاری براین اساس یکی از راه های اصلی تقویت نظام جمهوری اسلامی را همگرایی و وحدت میان مسئولان عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، وحدت یکی امری واجب بین مسئولان بوده و تعمد در آن خلاف شرع است.
مختاری تصریح کرد: امیدواریم در این شرایط همه مسئولان با نصب العین قرار دادن سخنان رهبری در مسیر سازندگی و اهداف بلند نظام گام بردارند.
امام جمعه حاجی آباد ادامه درباره مهمترین اولویت های کشور در دهه پیشرفت و عدالت، گفت: شناخت نقشه های دشمنان در مقطع کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولین باید در این زمینه حساسیت فراوانی داشته باشند ..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2841

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.