مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اشاره به اهمیت کار کانون‌های مساجد و نقش آنها در ترویج ارزش‌های دینی از آغاز اجرای طرح مستندسازی و ارزیابی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی در این ...

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اشاره به اهمیت کار کانون‌های مساجد و نقش آنها در ترویج ارزش‌های دینی از آغاز اجرای طرح مستندسازی و ارزیابی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز مستندسازی و ارزیابی فعالیت کانون‌های مساجد در هرمزگان

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی در این رابطه گفت: این طرح توسط ۲۰ نفر از فعالان فرهنگی – هنری مساجد استان در همه شهرستان‌ها آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دیدار چهره به چهره با مدیران و أعضای کانون‌های فرهنگی – هنری سراسر استان، ارزیابی نقاط قوت و ضعف کانون‌ها و تلاش در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و راه اندازی واحد خواهران در تمام کانون‌ها ازجمله اهداف این طرح است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان تصریح کرد: بررسی نحوه جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های فرهنگی – هنری مساجد، فعالیت در فضای مجازی، شناسایی استعدادهای فرهنگی – هنری و فراهم نمودن زمینه برای پرورش این استعدادها از جمله موارد مهم در این طرح است.

در حال حاضر ۴۴۵ باب کانون فرهنگی – هنری با مجوز ستاد عالی کانون‌های مساجد در استان هرمزگان خدمات متنوع فرهنگی – هنری و مذهبی به مخاطبان ارائه می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2792

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.