حاجی آباد- نبود تجهیزات پزشکی  در بهداری بخش  فارغان، منجر به مرگ و آسیب پذیری بیماران  این منطقه  می شود .   به گزارش پیارم به نقل از هرمز : بخش فارغان حاجی آباد با جمعیت بالغ بر ۵۹۰۰  نفر دارای یک بهداری بوده که  در سال ۱۳۵۲  تاًسیسس  شده است. این درمانگاه که بعد از ...

حاجی آباد- نبود تجهیزات پزشکی  در بهداری بخش  فارغان، منجر به مرگ و آسیب پذیری بیماران  این منطقه  می شود .


 

به گزارش پیارم به نقل از هرمز : بخش فارغان حاجی آباد با جمعیت بالغ بر ۵۹۰۰  نفر دارای یک بهداری بوده که  در سال ۱۳۵۲  تاًسیسس  شده است.

این درمانگاه که بعد از گذشت چندین سال از تاسیس آن هنوز امکانات ابتدائی دارد و تجهیزات کامل پزشکی در آن موجود نمی باشد.

به گزارش خبرنگار ما،بهداری این بخش که خدمات رسانی آن  به روستاهایی از قبیل : نارمند،دهنه، میمند ،بخوان ،تیدر ، رحیم آباد  ،نساء، شاهرود،،حسین آباد ، کش رودخانه ،  کهنوج ، ،مزرعه  ،بند کوه ، و بسته  می باشد ، اما با مراجعه بیماران حتی کوچکترین اقدامی به سبب نبود تجهیزات پزشکی نمی تواند ارائه دهد.

در طی چندین سال اخیر به سبب عدم امکانات کافی بیماران روستاهای اطراف شهرستان حاجی آباد مجبور به آمدن تا سطح شهرستان و مرکز استان شده اند.

 

یکی از عمده ترین مشکلات دیگر این شهرستان نیز تعداد زیاد تصادفات جاده ای آن است که این مصدومین هم از اطراف شهرستان می بایست به مرکز درمانی شهرستان منتقل شوند که گاها به دلیل عدم امکانات در شهرستان نیز بیماران را می بایست به مرکز استان انقال دهند و به دلیل رفع دیر هنگام جراحات و خونریزی فرد مصدوم جان خود را از دست می دهد.

بنابر بر آخرین گزارشات رسیده : یکشنبه ۹۱/۱۰/۱۷ خانمی که  ناگهان دچار عارضه قلبی می شود به کلینیک درمانی بهداری بخش فارغان مراجعه نموده  و به دلیل نبود دستگاه ساکشن قلب  ، در مسیر  راه شهرستان حاجی آباد  درگذشت .

از این حوادث  در بخش فارغان و شهرستان حاجی اباد کم نبوده است. مردم روستاهای شهرستان حاجی آباد خواستار توجه ویژه مسئولین حوزه سلامت در استان و شهرستان هستند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2784

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.