حاجی آباد- فوادیان رئیس اداره تبلیات شهرستان حاجی آباد گفت: صبر و بصیرت دو عامل مهم برای استمرار موفقیت ها و پیروزیهای ملتها برشمرند. فوادیان در گفتگو با خبرنگار پیارم با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی،که آقا فرمودند بصیرت یعنی گم نکردن راه هدف و گرفتار بیراهه نشدن.صبر یعنی ایستادگی قاطعانه( مثل ۹ ...

حاجی آباد- فوادیان رئیس اداره تبلیات شهرستان حاجی آباد گفت: صبر و بصیرت دو عامل مهم برای استمرار موفقیت ها و پیروزیهای ملتها برشمرند.

فوادیان در گفتگو با خبرنگار پیارم با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی،که آقا فرمودند بصیرت یعنی گم نکردن راه هدف و گرفتار بیراهه نشدن.صبر یعنی ایستادگی قاطعانه( مثل ۹ دی سال ۸۸ که ملت ایران هم بصیر بودند و هم صبور که فتنه را خنثی کردند و دشمن ، جبهه استکبار به سردمداری آمریکا و صهیونیستها برای تضعیف این دو عامل صبر و بصیرت تلاش می کنند.
فوادیان با تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نامزدهای انتخابات افزود: نامزدهای انتخابات باید به قصد خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات شوند ارتباط نامزدها با مراکز ثروت و قدرت را بسیار مخرب دانستند و نامزد انتخابات باید وامدار مراکز قدرت و ثروت نباشد.
وی در ادامه افزود:استفاده از بیت المال برای انتخابات را یکی دیگر از نکاتی دانستند که مردم باید بشدت در مورد آن حساس باشند.
ایشان در بخش دیگر از سخنان خود مردم را به دقت در انتخاب نامزدها فرا خواند و برای همین دقت و حساسیت و تشخیص درست دو راه ارائه نمودند.یا انسان خودش تحقیق کند و نتیجه برسد و یا استفاده از نظرات افرادی که بین انسان و خدا حجت ایجاد کند
فوادیان تصریح کرد: آن کسانیکه راجع به انتخابات توصیه می کنند حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند دائما” نگویند انتخابات باید آزاد باشد از اول انقلاب تا کنون مگر ما انتخاباتی هم داشتیم که ازاد نباشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2770

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.