تهران – دولت ونزوئلا روز دوشنبه اعلام کرد : وضعیت درمانی هوگو چاوز رئیس جمهوری این کشور از چهار روز پیش که دچار شرایط پیچیده و بغرنج ناشی از عمل جراحی شده، تغییری نکرده است.   به گزارش خبرگزاری فرانسه از کاراکاس ، ارنستو ویله گاس وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا در یک بیانیه تلویزیونی گفت ...

تهران – دولت ونزوئلا روز دوشنبه اعلام کرد : وضعیت درمانی هوگو چاوز رئیس جمهوری این کشور از چهار روز پیش که دچار شرایط پیچیده و بغرنج ناشی از عمل جراحی شده، تغییری نکرده است.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کاراکاس ، ارنستو ویله گاس وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا در یک بیانیه تلویزیونی گفت : وضعیت رییس جمهوری نسبت به تازه ترین گزارش داده شده که در آن گفته شده بود که فرمانده چاوز دچار نارسایی های تنفسی ناشی از عفونت ریه شده، تغییری نکرده است.

وی افزود : رییس جمهوری که دچار بیماری سرطان شده به ˈدقت تحت مداوا ˈ قرار دارد و به هوش است.

آخرین اطلاعات ارائه شده در مورد شرایط ریاست جمهوری که در سوم ژانویه ارائه شد، فاش ساخت که چاوز پس از انجام چهارمین عمل جراحی سرطان دچار عفونیت ریوی شدید شده است.

چاوز که در بیمارستانی در هاوانا بستری شده است حدود یک ماه است که در انظار عمومی دیده نشده و این طولانی ترین غیبت وی طی ۱۴ سال زمامداریش محسوب می شود.

وی قرار باید روز پنجشنبه برای یک دوره ریاست جمهوری شش ساله دیگر سوگند یاد کند ولی انتظار می رود که روند بهبودی دشوار وی، مانع از این کار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2730

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.