حاجی آباد- مراسمی به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان از سوی هیئت مذهبی حضرت رقیه(س) روستای طارم در حاجی آباد برگزار شد.   به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام احمدرضا باقری روحانی مستقر روستای طارم در حاجی آباد در مراسمی که از سوی هیئت مذهبی حضرت رقیه(س)روستای طارم و به منظور اربعین سالار شهیدان با حضور ...

حاجی آباد- مراسمی به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان از سوی هیئت مذهبی حضرت رقیه(س) روستای طارم در حاجی آباد برگزار شد.

 

به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام احمدرضا باقری روحانی مستقر روستای طارم در حاجی آباد در مراسمی که از سوی هیئت مذهبی حضرت رقیه(س)روستای طارم و به منظور اربعین سالار شهیدان با حضور جمعی از بانوان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد ، ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق(ع) گفت: حضرت می‌فرمایند که شیعیان ما از زیادی گل و سرشت ما آفریده شده‌اند و نشانه آنها این است که در شادی‌های ما شاد و در مصیبت‌های ما، محزون هستند.

روحانی مستقر روستای طارم در حاجی آباد افزود: اربعین، روز اوج حزن و ماتم و روزی است که امام عصر (عج) اشکبار است.

وی گفت: در اربعین بود که حرکت‌های بیداربخش خاندانی که به اسارت رفته بود، به شکل دیگری جلوه‌نمایی کرد و با حضور در مزار امام حسین (ع) تعدادی از یاران و دوستداران ائمه مردم را به سوی مزار و قبر امام حسین (ع) جلب و جذب کردند.

حجت الاسلام باقری افزود: هدف قیام امام حسین (ع) نباید فراموش شود و مردم باید آن را پایگاه جهانی و ابدی برای ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی قرار دهند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2706

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.