پیارم:مسئول و اعضاء هیئت مذهبی سفینه النجاه روستای سرچاهان با رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباددیدار و گفتگو کردند. به گزارش پیارم، مسئول هیئت روستای سرچاهان از توابع حاجی آباد  در دیدار بارئیس اداره تبلیغات اسلامی گزارشی از فعالیت های هیئت در سال جاری وجلسات، سخنرانی و مداحی ارائه کرد. قدرت برخورداری مسئول هیئت مذهبی روستای ...

پیارم:مسئول و اعضاء هیئت مذهبی سفینه النجاه روستای سرچاهان با رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباددیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پیارم، مسئول هیئت روستای سرچاهان از توابع حاجی آباد  در دیدار بارئیس اداره تبلیغات اسلامی گزارشی از فعالیت های هیئت در سال جاری وجلسات، سخنرانی و مداحی ارائه کرد.

قدرت برخورداری مسئول هیئت مذهبی روستای سرچاهان همچنین در این دیداراز حسن توجه اداره تبلیغات اسلامی در جهت حمایت از هیئات مذهبی تقدیر کرد و گفت: از نیازهای اساسی هیئات مذهبی وجود برنامه های مناسب در طول سال است تا بهتر بتوان جوانان را به محافل دینی جذب نمود.

در ادامه حجت الاسلام فوادیان هیئات مذهبی را بازوی توانمند تبلیغات اسلامی در پیشبرد برنامه های دینی، مذهبی و فرهنگی خواند و با ابراز خرسندی از انجام اقدامات فرهنگی و مذهبی این هیئت بر حضور بیشتر نسل جوان و نوجوان در مراسم ها و همچنین تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی قرآن ونماز در جامعه تأکید کرد.

وی همچنین در رابطه با برگزاری مراسم هیئات مذهبی و منشور هیئات، پرهیز ازانحرافات، ارتقاء سطح تحصیلی مسئول و امنا، تشکیل جلسات مذهبی و برگزاری هرچه بهتر مراسم ها مطالبی را عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2683

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.