رئیس بسیج مستعضعفین گفت: باید تا می‌توان از ایجاد مقررات سخت پرهیز و فرآیند تولید را برای مردم تسهیل کرد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس ازشهر کرد: سردار محمدرضا نقدی پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار بسیجی در کشور وجود دارد که ...

رئیس بسیج مستعضعفین گفت: باید تا می‌توان از ایجاد مقررات سخت پرهیز و فرآیند تولید را برای مردم تسهیل کرد.
خبرگزاری فارس: فرآیند مشارکت مردم در تولید تسهیل شود/ فضای تولید، امید ایجاد می‌کند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس ازشهر کرد: سردار محمدرضا نقدی پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار بسیجی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۷۰ هزار نفر فعال هستند.

وی در ادامه به تغییر رویکرد بسیج سازندگی کشور اشاره کرد و افزود: در گذشته جهاد سازندگی تنها به ارائه خدمات می‌پرداخت و این در حالیست با یک تغییر رویکرد امروز خدمات مولد به افراد ارائه می‌دهد.

نقدی با بیان اینکه در حال حاضر درگیر یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توان در این جنگ به خوبی ایستادگی کرد و بار دیگر دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

رئیس بسیج مستضعفین کشور بر ضرورت آموزش مردم در حوزه‌های اقتصادی تاکید و تصریح کرد: با آموزش مردم و تقویت بخش تولید به ویژه در روستاها می‌توان اقتصاد مقاومتی را به خوبی محقق کرد.

نقدی با بیان اینکه باور به اینکه وارد یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم هنوز در جامعه نهادینه نشده است اذعان داشت: باید تا می‌توان از مقررات سخت و دست و پاگیر پرهیز و فرایند تولید را برای مردم تسهیل کرد.

وی متذکر شد باید فضای تولید و امید را در مردم ایجاد کرد و به فعالیت‌ها و اقدامات با یک حرکت انقلابی سرعت بخشید.

نقدی با اشاره به واگذاری امور به صورت نیابتی اظهار داشت: بسیج سازندگی علاوه بر اینکه به ارائه خدمات مولد به مردم می‌پردازد بلکه بسیاری از امور را نیز به صورت نیابتی انجام می‌دهد.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: با بهره‌گیری از رسانه‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی می‌توان برنامه‌های مورد نظر خود را به خوبی اجرایی کرد.

نقدی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود امسال بسیج سازندگی با اجرای این برنامه‌ها بتواند در رشد تولیدات کشور گام مهمی بردارد تا در سایه آن بیکاری برطرف شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2657

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.