رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از نعمت والای اسلام و اولیای الهی، ملت امروز ایران که اوج بصیرت و وفاداری به ارزش‌ها را از خود نشان داده‌اند، ارزشمندترین نعمت الهی‌اند. به گزارش پیارم :خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در جلسه هیئت عاشقان ولایت چهارمحال‌وبختیاری که با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و ...

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از نعمت والای اسلام و اولیای الهی، ملت امروز ایران که اوج بصیرت و وفاداری به ارزش‌ها را از خود نشان داده‌اند، ارزشمندترین نعمت الهی‌اند.

خبرگزاری فارس: تاریخ، ملتی به عظمت و کرامت ملت بصیر ایران به خود ندیده است

به گزارش پیارم :خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در جلسه هیئت عاشقان ولایت چهارمحال‌وبختیاری که با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سرگروه‌ها و سرمربی‌های طرح شجره طیبه صالحین در حسینیه آیت الله بهاءالدینی شهرکرد برگزار شد، گفت: با چنین ملتی در این حد از شعور و اخلاص و پایبندی به ولایت آزادی قدس، قدم کوچکی است که می‌توانیم برداریم. از این قدرت کارهای بزرگتری ساخته است.

نقدی با تسلیت ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در ارتش و نیروهای مسلح نظام جمع و صف، جسمی است ولی در بسیج برای انجام کارها صف فکری دایر است.

وی با اشاره به کلام حضرت زینب(س) پس از واقعه کربلا که فرمود «ما رایت الا جمیلا» اظهار داشت: همه عظمت و عزت ما حاصل قرن ها تلمّذ در مکتب سید الشهداست.

نقدی ۹ دی را درخشان‌ترین حادثه پس از رحلت امام بزرگوار عنوان کرد و افزود: امروز ملت ایران تاج بشریت، منحصر به فرد و نمونه است چرا که دارای حد بالایی از بصیرت، معرفت، اخلاق و شناخت درست مسیر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت بر خلاف سران و همکاران فتنه و در زیر آتش تهیه روانی شدید رسانه‌های بیگانه با تبعیت از ولایت، حماسه ۹ دی را خلق کردند، تصریح کرد: هیچ ملتی تاکنون از چنین آزمایش سختی با سربلندی عبور نکرده و ملت ایران بعد از نعمت اسلام و حقیقت و نعمت نبوت و ولایت بهترین نعمت خداوند هستند که همه انبیاء الهی به داشتن این ملت غبطه می خورند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملتی با این درک، معرفت و آموزه های عظیم شهدا و گنجینه معارف؛ امروز در دنیا به عنوان الگو شناخته شده ولی در جامعه ما ضعف ها و اشکالاتی نیز وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به سخن امام خامنه‌ای که فرمودند «مشکلات حل نشده کشور را باید مانند دفاع مقدس توسط مردم حل کرد»، اظهار داشت: حضور مردم و بسیجیان با جان و مال خویش در جبهه سبب باز شدن گره دفاع مقدس شد و همین امر می تواند در اقتصاد صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه خداوند تغییر و تحول در هر جامعه را مشروط به تغییر و تحول در مردم کرده است، بیان کرد: بسیج یعنی مردم مکتبی که با سازمان یافتگی، اطاعت از ولایت و اخلاص نیرویش چند برابر شده و حرکت این بسیج در دنیا غوغا می‌کند.

نقدی اقتصاد مقاومتی را تکلیف امروز به فرموده ولایت معرفی کرد و ضمن برشمردن مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: پیروزی‌های درخشان و بزرگ نتیجه اطاعت از ولایت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2649

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.