فرماندار بندرعباس از تشدید برخورد با عطاری‌های عرضه‌کننده قرص‌های غیرمجاز خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: در راستای نظارت بر عملکرد عطاری‌های سطح شهر بندرعباس و در پیگیری درخواست‌ها و تقاضای مردم مبنی بر فروش قرص‌های روانگردان در عطاری‌ها، با ...

فرماندار بندرعباس از تشدید برخورد با عطاری‌های عرضه‌کننده قرص‌های غیرمجاز خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشدید برخورد با عطاری‌های عرضه کننده قرص‌های غیرمجاز

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: در راستای نظارت بر عملکرد عطاری‌های سطح شهر بندرعباس و در پیگیری درخواست‌ها و تقاضای مردم مبنی بر فروش قرص‌های روانگردان در عطاری‌ها، با تصویب شورای تامین شهرستان و حضور فرماندار شهرستان بندرعباس دو باب از عطاری‌های موجود در این شهر به علت فروش قرص‌های غیرمجاز با هماهنگی دستگاه قضایی تعطیل شدند.

وی از تشدید مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی خصوصا موارد مخدر خبر داد و اضافه کرد: با فعالیت‌های اطلاعاتی که صورت گرفته مراکز اصلی عرضه مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز شناسایی و با عوامل توزیع و فروشندگان با اشد مجازات رفتار خواهد شد.

رییس شورای تامین شهرستان بندرعباس تصریح کرد: برنامه‌های هدفمند و راهبردی برای مبارزه با ناامنی در سطح شهرستان طراحی شده است و با همکاری دستگاه‌های متولی و مسئول و با محوریت فرمانداری شهرستان بندرعباس با عوامل ناامنی به شدت برخورد خواهد شد و در مقوله ایجاد امنیت هیچ کوتاهی و اغماضی قابل گذشت نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2638

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.