حاجی آباد: مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد گفت: فعالیت‌های عمرانی در زمینه ساخت  خانه عالم در شهرک شهید شریعتی سید جوزر در حال اجرا است. به گزارش خبر نگار  پیارم، محمد رضا نیکویی مسئول بسیج سازندگی شهرستان حاجی آباد  در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: سپاه حاجی آباد راستای تحقق اهداف مقام معظم ...

حاجی آباد: مسئول بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد گفت: فعالیت‌های عمرانی در زمینه ساخت  خانه عالم در شهرک شهید شریعتی سید جوزر در حال اجرا است.

به گزارش خبر نگار  پیارم، محمد رضا نیکویی مسئول بسیج سازندگی شهرستان حاجی آباد  در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: سپاه حاجی آباد راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری و خدمات‌رسانی به مناطق محروم کار خود را در سال جاری به صورت مشارکتی با اداره اوقاف در قالب اردوهای جهادی درروستاهای تابعه  شهرستان آغاز کرده است.
وی افزود: این فعالیت‌ها در قالب مباحث فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی است که برادران بسیجی در مرحله اول طی مدت یک ماه در این طرح حضور دارند.
نیکویی عنوان کرد: کارهای فرهنگی در زمینه برگزاری مناسبت‌های مختلف بخصوص ماه مبارک رمضان در روستاهای محروم تابعه رایگان است و فعالیت‌های آموزشی در زمینه کلاس‌های اخلاق، احکام و قرآن برگزار می‌شود.
نیکویی تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی در زمینه ساخت خانه عالم با همکاری اداره اوقاف شهرستان در شهرک شریعتی سید جوزر به مساحت ۶۳ متر با هزینه باغ بر ۱۰ ملیون تومان که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد در حال اجرا است.
وی در پایان افزود: استقرار طلاب و مبلغین در خانه‎های عالم دارای برکاتی است که اهالی روستا از آن بهره‎مند می‎شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2635

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.