حاجی آباد- خبرگزاری پیارم: مراسم بزرگداشت روز راهدار عصر امروز در حاجی اباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، این مراسم با حضور فرماندار، امام جمعه ،رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای حاجی آباد ، بسیاری از راهداران شاغل و بازنشسته در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد. حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان در این ...

حاجی آباد- خبرگزاری پیارم: مراسم بزرگداشت روز راهدار عصر امروز در حاجی اباد برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، این مراسم با حضور فرماندار، امام جمعه ،رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای حاجی آباد ، بسیاری از راهداران شاغل و بازنشسته در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تبریک روز راهدار از زحمات راهداران عزیز تقدیر و تشکر نمودند و روز راهدار را فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاشگران عرصه راهداری دانست و افزود :هفته حمل و نقل و راهداری زمان مناسب است برای معرفی راهداران خدوم و تلاشگر که بخش اعظمی از رونق اقتصادی کشور را مدیون آنها هستیم .

پور اشرف فرماندار حاجی آباد در مراسم بزرگداشت روز راهدار اظهار داشت: راهداران در طول شبانه‌روز با حضور در محورها از راه‌های احداث شده حفاظت می‌کنند.

پور اشرف بیان کرد: راه‌ها یک سرمایه ملی هستند که حفظ و حراست از آنها نیروی متخصص می‌خواهد و کار راهداران هیچ‌گاه تمامی ندارد و در واقع هرچه بیشتر کار شود، نیازها بیشتر احساس می‌شود.

در این مراسم از راهدارن شهرستان که در طول سال گذشته بیشترین تلاش را برای نجات جان افراد در راه مانده انجام داده بودند و نیز از راهداران بازنشسته این ارگان تقدیر شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2599

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.