ناوشکن روسی در بندرعباس پهلو گرفت فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، از پهلوگیری یک فروند ناوشکن روسی در اسکله‌این منطقه خبر داد. امیر «آزاد» اظهار داشت:”ناوشکن «مارشال شاپوشینکوف» که از کلاس ناوهای سنگین کشور روسیه است با هدف تحکیم روابط نظامی فی‌مابین کشورهای جمهوری اسلامی ایران و روسیه در اسکله‌این منطقه پهلو گرفت”. «جهانگیرزاده» ...

ناوشکن روسی در بندرعباس پهلو گرفت



فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، از پهلوگیری یک فروند ناوشکن روسی در اسکله‌این منطقه خبر داد. امیر «آزاد» اظهار داشت:”ناوشکن «مارشال شاپوشینکوف» که از کلاس ناوهای سنگین کشور روسیه است با هدف تحکیم روابط نظامی فی‌مابین کشورهای جمهوری اسلامی ایران و روسیه در اسکله‌این منطقه پهلو گرفت”.

«جهانگیرزاده» عضو هیأت رئیسه مجلس، درباره شرایط قرائت جوابیه «هاشمی رفسنجانی» به اظهارات «حمید رسایی» در صحن علنی، گفت:”جوابیه ارسالی به هیأت رئیسه نباید بیش از دو برابر مطلب ایراد شده از طرف نمایندگان باشد و هچنین متن جوابیه نباید حاوی مطالب توهین‌آمیز به اشخاص باشد و اگر این دو شرط رعایت شده باشد، هیأت رئیسه موظف به قرائت جوابیه است”. وی افزود:”هنوز هیچ پاسخ و جوابیه‌ای از سوی دفتر‌هاشمی رفسنجانی دریافت نکرده‌ایم”.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2575

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.