حاجی آباد- سرگرد اباذر سالاری در جمع اعضای شوراههای پایگاه های دانشجویی شهرستان گفت: امروز ماموریت بسیج، تلاش در زمینه توسعه و تبیین مسائل فرهنگی است. به گزارش خبرگزاری پیارم سرگرد اباذر سالاری فرمانده سپاه در نشست صمیمی با اعضای شورای پایگاههای بسیج دانشجویی شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: دانشجوی بسیجی با سلاح ایمان،بصیرت و ...

حاجی آباد- سرگرد اباذر سالاری در جمع اعضای شوراههای پایگاه های دانشجویی شهرستان گفت: امروز ماموریت بسیج، تلاش در زمینه توسعه و تبیین مسائل فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری پیارم سرگرد اباذر سالاری فرمانده سپاه در نشست صمیمی با اعضای شورای پایگاههای بسیج دانشجویی شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: دانشجوی بسیجی با سلاح ایمان،بصیرت و علم امروز بزرگترین رسالت را در جنگ نرم برعهده دارد که بایستی در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشد.
سالاری با اشاره به بحث پویایی بسیج افزود: داشتن روحیه بسیجی همواره موجب رشد و پیشرفت را به دنبال دارد، لذا باید تفکر و روحیه بسیجی در جامعه رواج یابد
وی در ادامه افزود:عصری که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب آن را ناتوی فرهنگی و جنگ نرم از سوی دشمنان نظام برای کشور می دانند، بسیج دانشجویی پرنگ ترین نقش را در عرصه فرهنگی دانشگاه، در معرض دیدگان قرار خواهد داد.
در ادامه نیز جناب سرگرد سالاری از  همه کسانی که درجلسه حضور دارند و باعث برگزاری این نشست شده اند تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2558

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.