بندرعباس – رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در مرحله دوم طرح مهر کشاورزی زیرساختهای لازم برای ایجاد طرح های پرورش آبزیان برای ۵۳۰ نفر فراهم شده است. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار مهر، مرحله نخست طرح توسعه کشاورزی مهر پیش از این با نام نویسی متقاضیان در سامانه الکترونیکی اداره کل تعاون ...

بندرعباس – رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در مرحله دوم طرح مهر کشاورزی زیرساختهای لازم برای ایجاد طرح های پرورش آبزیان برای ۵۳۰ نفر فراهم شده است.

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار مهر، مرحله نخست طرح توسعه کشاورزی مهر پیش از این با نام نویسی متقاضیان در سامانه الکترونیکی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ، برای دریافت زمین در هرمزگان آغاز شد.

در اجرای طرح توسعه کشاورزی مهر در هرمزگان ۱۷هزار نفر نام نویسی کردند که پس از پایش شش هزار و ۱۰۰ نفرآنان از شرایط لازم برای شرکت در این طرح برخوردار بودند.

علینقی صالحی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود : برای اجرای طرح توسعه کشاورزی مهر در هرمزگان تاکنون هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت شده و اکنون۳۳۱  میلیارد ریال تسهیلات برای سرمایه درگردش واحدهای کشاورزی  با مجوز راه اندازی از این سازمان و کارآفرینان این بخش اختصاص یافته است.

وی گفت: این اعتبار جدید به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها ابلاغ شده و تا پایان هفته افراد واجد شرایط شناسایی و برای دریافت تسهیلات به کارگروه کشاورزی معرفی می شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در اجرای طرح توسعه کشاورزی مهر اسناد دو هزار و ۸۰۰ هکتار زمین به دو هزار و ۵۰۰ نفر برای اجرای طرح های زراعی، باغی و دامی واگذار شده است.

صالحی افزود: دو هزار و ۸۵۰ نفر دیگر نیز برای دریافت سند اجاره بلند مدت به دفترخانه اسناد رسمی معرفی شده اند.

در اجرای طرح توسعه کشاورزی مهر بیش از سه هزار و ۱۰۰ هکتار زمین ملی به صورت اجاره بلند مدت به متقاضیان واگذار می شود.

وی گفت: هزار و ۲۹۳ پرونده متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2493

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.