نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها با رسم خطوطی خود را در خط رهبری معرفی و به تندروی می‌پردازند، گفت: خطر تندروها برای نظام و جامعه اسلامی از کندروها بیشتر است. به گزارش خبرگزاری پیارم به نقل از فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در مکتب‌الزهرا در جمع فعالان هیئت‌های ...

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها با رسم خطوطی خود را در خط رهبری معرفی و به تندروی می‌پردازند، گفت: خطر تندروها برای نظام و جامعه اسلامی از کندروها بیشتر است.

خبرگزاری فارس: خطر تندروها از کندروها بیشتر است / خط رهبری برگرفته از دین است

به گزارش خبرگزاری پیارم به نقل از فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در مکتب‌الزهرا در جمع فعالان هیئت‌های عزاداری اظهار داشت: من به عنوان یک طلبه افتخار می‌کنم سرباز آقا هستم.

وی با بیان اینکه ۲۲ سال است در این استان نماینده مقام معظم رهبری است افزود: این نخستین بار است که از این عنوان در سخرانی‌ام استفاده می‌کنم و تا به حال نه از خط آقا خرج کرده‌ام و نه خواهم کرد.

نعیم‌آبادی ادامه داد: بنده سال‌هاست که مقام معظم رهبری را می‌شناسم و با یقین کامل می‌گویم که برخی از تنگ‌نظری‌های موجود در جامعه در خط و راه رهبری نیست.

وی با بیان اینکه خطر تندروها از کندروها بیشتر است، تاکید کرد: اینکه برخی‌ها خطوطی برای خود ترسیم و ادامه رفتار تندرویانه در آن اصرار دارند، خطی نیست که مورد تائید رهبری و نظام باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در راس حکومت ما فقیه عادل در چهارچوب دین حکم می‌کند و حرف می‌زند، گفت: برخی‌ها فحش می‌دهند، غیبت می‌کنند و هر کاری را خودشان تشخیص می‌دهند، انجام می‌دهند که باید از آنها پرسید، آیا باید آقا در خط تو باشد یا تو در خط آقا؟

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین افزود: اگر نمی‌دانید بدانید که ولی فقیه از چراغ امام حسین‌(ع) استفاده می‌کند، اگر جامعه دیروز ما از این چراغ در میدان استفاده می‌کرد، سالیان متمادی حاکمیت طاغوت بر ما مسلط نبود.

امام جمعه بندرعباس گفت: عزیزان من قدر این حکومت را بدانید و بدانید دعواهای ما حکومت را ضعیف می‌کند، شما به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری بنگرید، بیشترین بیانات تاکید بر وحدت بوده و هست، پس چرا تنگ‌نظری می‌کنیم.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه خط امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص بوده و هست، ادامه داد: پس نیاییم خودمان برای خودمان خط درست کنیم، نیاییم متری در دست بگیریم و خود را اندازه بگیریم اگر اندازه نبود بگوییم او از ما نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مملکت ما تا روحیه حسینی دارد بیمه است، با اشاره به حدیث حضرت رسول که می‌فرمایند حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است، گفت: تا زمانی که مملکت ما امام حسین‌(ع) را چراغ هدایت خود دارد و این روحیه حسینی را حفظ کند بیمه است و دشمنان هیچ آسیبی را نمی‌توانند به این مملکت برسانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: نتیجه استفاده از چراغ هدایت را  حالا داریم می‌بینیم، که استکبار جرات نمی‌کند در واقع امنیت مملکت را به خطر بیندازد و این امنیت به خاطر همین چراغ هدایت حفظ می‌شود.

امام جمعه بندرعباس همچنین در جمع عزاداران در مکتب‌الزهرا بندرعباس خاطر نشان کرد: درست است که دشمن در بحث هجوم نظامی جرات نمی‌کند، حرکتی انجام بدهند یا اینکه خودشان هم می‌دانند و فکرش را هم نمی‌کنند ولی باید از خود بپرسیم در بحث فرهنگی نیز اینگونه است.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: ما در میدان جنگ از چراغ امام حسین‌(ع) استفاده کردیم ولی در میدان فرهنگی آنگونه که باید حسین را در کارهایمان نیاوردیم.

وی افزود: خداوند می‌فرماید حسین هم چراغ است و هم کشتی و کسی که چراغ و کشتی داشته باشد، غرق نمی‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2454

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.