پیارم خبر: شب شعر عاشورا توسط بسیج هنرمندان با همکاری بسیج اساتید شهرستان  حاجی آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرگزاری پیارم، در این مراسم که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان ادارات، دانشجویان، دانش آموزان، اهالی فرهنگ و هنر و علاقمندان به شعر برگزار شد، دکتر عباس پور مسئول کانون بسیج ...

پیارم خبر: شب شعر عاشورا توسط بسیج هنرمندان با همکاری بسیج اساتید شهرستان  حاجی آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پیارم، در این مراسم که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان ادارات، دانشجویان، دانش آموزان، اهالی فرهنگ و هنر و علاقمندان به شعر برگزار شد، دکتر عباس پور مسئول کانون بسیج اساتید، در خصوص اهمیت فرهنگ عاشورا گفت: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و امام حسین(ع) در کربلا درس بصیرت را آموخت.
وی افزود: بصیرتی که امام حسین(ع) آموخت امروز به خوبی در سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری دیده می شود و ملت ایران که به ولایتمداری شهره است توانسته است الگوی مناسبی برای تمام جهان باشد.
وی در  ادامه خاطر نشان کرد: دلیل حضور همه دل سوختگان به فرهنگ اسلامی و عاشورایی در این مکان، تجدید میثاق با آرمان های عاشورا و سوگورای برای سرور و سالار شهیدان است.
در ادامه فرماندار حاجی آباد ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم با شکوه گفت: حفظ و صیانت از فرهنگ عاشورایی یکی از مهم ترین وظایف هنرمندان است و شعر هنر گران بهایی است که می تواند پیام عاشورا را به گوش جهانیان برساند و آن را از نسلی به نسل دیگر منتقل کند.
وی افزود: اگر امروزه کسی می خواهد به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد باید در مسیر فرهنگ عاشورا حرکت کند، زیرا این فرهنگ عظیم حافظ سرمایه های اسلامی و انسانی بشریت است.
در پایان  شاعران انجمن شعر و ادب به قرائت اشعار خود با موضوع عاشورا پرداختند که مورد تشویق حضار قرار گرفت.و به همه شاعران لوح تقدیر داده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2449

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.