حاجی آباد- حاج آقا صادقی کارشناس،در صد بالایی از اختلافهای خانوادگی بر اثر اعتیاد آقایان می باشد آقای صادقی در گفتگو با خبر نگار پیارم افزود: یکی از معضلات خانواده ها اعتیاد می باشد که باعث یک سری درگیری های بین زوجین می شود و فرد معتاد یک بیمار می باشد که از لحاظ روحی ...

حاجی آباد- حاج آقا صادقی کارشناس،در صد بالایی از اختلافهای خانوادگی بر اثر اعتیاد آقایان می باشد

آقای صادقی در گفتگو با خبر نگار پیارم افزود: یکی از معضلات خانواده ها اعتیاد می باشد که باعث یک سری درگیری های بین زوجین می شود و فرد معتاد یک بیمار می باشد که از لحاظ روحی و روانی دچار یک سری مشکلات است.
وی در ادامه: یک سری مشکلات دیگر از قبیل پایین بودن سن ازدواج، مشکلات روحی وروانی و افسردگی قبل از ازدواج، دخالت های خانواده ها در زندگی زوجین و عدم تحقیق قبل از ازدواج و نبود یک مشاور خانواده با تجربه در سطح شهرستان ذکر کردند.
صادقی: راهکارهایی که می شود برای رفع این مشکل در نظر گرفت، مشاوره زوجین قبل و بعد از ازدواج می باشد که متاسفانه در شهرستان مشاوره خانواده وجود ندارد و برگزاری یک سری همایش های محله ای در شهرستان و توزیع یک سری بروشور در زمینه های عوارض اعتیاد و مشکلات خانواده ها و بروشورها باید هدایت شونده در همه زمینه های مشکلات خانواده و جوانان و ایجاد یک فضای مناسب برای مشاوره جوانان در سطح شهرستان بیان کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2445

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.