حاجی آباد: مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد گفت: در هفته بسیج پزشکان بسیجی برای ویزیت رایگان مردم به مناطق محروم سیف آباد و گیس که از توابع شهرستان حاجی آباد رفتند. به گزارش خبرگزاری پیارم، عباس سالاری مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: ملت ...

حاجی آباد: مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد گفت: در هفته بسیج پزشکان بسیجی برای ویزیت رایگان مردم به مناطق محروم سیف آباد و گیس که از توابع شهرستان حاجی آباد رفتند.

به گزارش خبرگزاری پیارم، عباس سالاری مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی حسینی هستند و روحیه مقاومت، ایثار و آزادگی را از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و خاندان پاکش به ارث برده‎اند و در دفاع از نظام و ولایت و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند.
وی با اشاره به تقارن ایام سوگواری سالار شهیدان با هفته بسیج افزود: حال و هوای محرم، هفته بسیج امسال را بیش از گذشته تحت تاثیر خود قرار داده است و بسیجیان با روحیه حسینی وارد میدان شده‌اند.
این مسئول بسیج را عنصر زنده، پویا، با نشاط و موثر دانست و تصریح کرد: تا زمانی که بسیج با نشاط، انقلابی و با بصیرت حرکت کند از گزند ترفندهای شوم دشمنان نظام و انقلاب مصون می‌مانند.
وی ادامه داد: بسیج تمام برنامه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و استکبار را به‌هم ریخته است از این رو دشمنان همواره سعی می‌کنند تا اقتدار بسیج را از بین ببرند که آرزوی خود را به گور خواهند برد.
سالاری انجام ویزیت رایگان مردم مناطق محروم درحاجی آباد و خدمت‌رسانی به اقشار پایین جامعه برای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت مناطق محروم را از اهداف اصلی بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه ویزیت رایگان در مناطق محروم از ابتکارهای بسیج جامعه پزشکی است، خاطرنشان کرد: در این راستا چند تیم تخصصی و عمومی با تیم مجرب و متعهد در هفته بسیج به روستای محروم حاجی آباد و مدارس شهرستان و روستاهای توابع شهرستان  اعزام شدند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد با اشاره به حضور پزشکان متخصص رشته‌های مختلف پزشکی در روستاهای محروم حاجی آباد یادآور شد: تیم اعزامی به مناطق محروم شهرستان شامل دکتر دندان پزشک ، دکتر عمومی و سه تیم کارشناس بهداشتی بودند.
وی از تلاش‌های بدون منت و شبانه‌روزی فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد و همکاری و هماهنگی‌های آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان، بخشدار مرکزی این شهرستان در ویزیت رایگان مناطق محروم قدردانی کرد.
.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2401

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.