پیارم خبر: نشست بصیرتی با حضور مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پیارم، در این نشست دکتر سید رضا صدر الحسینی کارشناس مسائل سیاسی بین الملل،بصیرت افزایی را از جمله ضرورت های موجود کشور دانست و گفت لازمه دادن بصیرت به دیگران داشتن بصیرت است.دکتر حسینی با ...

پیارم خبر: نشست بصیرتی با حضور مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پیارم، در این نشست دکتر سید رضا صدر الحسینی کارشناس مسائل سیاسی بین الملل،بصیرت افزایی را از جمله ضرورت های موجود کشور دانست و گفت لازمه دادن بصیرت به دیگران داشتن بصیرت است.
دکتر حسینی با اشاره به اینکه در شرایط حساس باید به اهل فن مراجعه کرد افزود:با توجه به حربه های گوناگون دشمن همه ما باید در هر مسئولیتی به وظیفه خود آگاه وبصیر باشیم.
حسینی در ادامه  اظهار داشت : حضرت امام توجه ویِژه ای به عاشورا داشتند و گفتند اگر مسئولین می خواهند مردم آنها همراهی کنند باید خودشان با نهضت حسینی همراه شوند.
حسینی در ادامه افزود: هرچند کشورهای غربی و استکباری با صرف بودجه های کلان و بهره گیری از تمامی امکانات پیشرفته برای جلوگیری از موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه دست بکار شده اند اما همه این هزینه ها تاثیر عکس داشته است و امروز شاهدیم که این خیزش ها در بسیاری از کشورهای جهان نفوذ کرده است.

حسینی در ادامه افزود: تحریم ها با هدف ایجاد مشکل برای ملت و دولت ما اعمال می شود . هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی این است که مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم هایی که خودشان ایجاد کرده اند را به ناکارآمدی حکومت و نظام اسلامی مرتبط سازند . رسانه ها و عوامل داخلی شان هم از این جو سازی ها استفاده کرده تا به قول خویش مردم را از نظام و دولت زده کنند تا شاید بتوانند زمینه ی شورش داخلی را ایجاد نمایند . در نهایت آنان خواهان بازگرداندن سلطه ی آمریکا بر کشور هستند و در این راه به هر ریسمان پوسیده ای چنگ می زنند.
حسینی تاکیدکردند: در این شرایط که ما شرایط اقتصادی مناسبی نداریم باید صرفه جویی کنیم و باید در همه امور زندگی از آموزه های دینی و با الگو گیری از ائمه همه کارهای خود را براساس اسلام و آموزه های دینی پیش ببریم.
بررسی انتخابات ایالات متحده آمریکا، تحریم نظام سلطه علیه منافع اقتصادی و تلوزیونی جمهوری اسلامی ایران، وضعیت بازار ارز، جریان شناسی انقلاب اسلامی، بحران سوریه و پرسش و پاسخ دانشجویی _ مردمی از برنامه های این نشست های بصیرتی بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2366

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.