خبرگزاری پیارم: فرماندار کنگاور گفت: یک هزار و ۲۵۵ شغل تاکنون در کنگاور ایجاد شده و این رقم پنجاه درصد تعهدات دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور است. // حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار کرد: بنا به آمار سامانه رصد اشتغال کشور، پنجاه درصد تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور ...

خبرگزاری پیارم: فرماندار کنگاور گفت: یک هزار و ۲۵۵ شغل تاکنون در کنگاور ایجاد شده و این رقم پنجاه درصد تعهدات دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور است. //

خبرگزاری فارس: ایجاد بیش از یک‌هزار شغل در کنگاور

حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار کرد: بنا به آمار سامانه رصد اشتغال کشور، پنجاه درصد تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور در سال‌جاری تاکنون محقق شده است.

فرماندار کنگاور با اعلام این خبر گفت: ایجاد ۲ هزار و ۵۲۱ شغل جدید، تعهد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور برای سال‌جاری بوده که با ایجاد یک هزار و ۲۵۵ شغل تاکنون، پنجاه درصد این تعهدات محقق شده است.

عزیزی با اشاره به این‌که درصد قابل توجهی از مشاغل ایجاد شده شهرستان، هنوز در سامانه رصد ثبت نشده، تصریح کرد: اشتغال واقعی ایجاد شده در شهرستان، درصد قابل توجهی با آمار اعلام شده تفاوت دارد و رسیدن به آمار واقعی، اهتمام مدیران در ثبت آمار اشتغال دستگاه‌های مربوطه در سامانه رصد را طلب می‌کند.

وی با اشاره به این‌که در بحث مشاغل خانگی نیز قریب به یک هزار متقاضی برای دریافت ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات، به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، بیان داشت: بیش از شصت درصد از این افراد با اخذ تسهیلات مشاغل خانگی، موفق به ایجاد شغل برای خود شده‌اند.

فرماندار کنگاور یادآور شد: پنجاه درصد متقاضیان دریافت تسهیلات از محل خط اعتباری سفر مقام معظم رهبری به کنگاور نیز تاکنون موفق به جذب بیش از شصت و هفت میلیارد ریال از اعتبار تسهیلات فوق شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2322

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.