پیارم خبر:صبح روز گذشته با حضور دستگزین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ، سالاری بخشدار بخش احمدی ، اقتدار بختیاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آبادو جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و اهالی شهید پرور بخش احمدی یادواره ۵ شهید روستای کلوچان احمدی از توابع ...

پیارم خبر:صبح روز گذشته با حضور دستگزین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ، سالاری بخشدار بخش احمدی ، اقتدار بختیاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آبادو جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و اهالی شهید پرور بخش احمدی یادواره ۵ شهید روستای کلوچان احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پیارم، اسحاق دستگزین دراین یادواره شهداء را چراغ راه بشریت خواند و اظهار داشت : امروز به برکت خون پاک شهداء انقلاب ما به ثمر نشسته و به جهان صادر شده  و موج بیداری اسلامی منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و خون پاک شهدای ماست

دستگزین در ادامه گفت : ولایت فقیه مهمترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شهدای ما با تبعیت از این رکن رکین مسیر  خود را پیدا کردند و به سعادت دنیوی و اخروی رسیدند .

وی افزود : وجود مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) برای نظام ما یک نعمت الهی است .چراکه معظم له دربرابر هجمه های دشمنان داخلی و خارح چون کوهی  ایسستادگی کرده و این انقلاب را بخوبی رهبری نموده است و وجود نازنین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)این نظام و انقلاب را بیمه کرده است .

دستگزین در ادامه خاطر نشان کرد : روستای کوچکی همچون روستای کلوچان از توابع بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ، در یک منطقه محروم و صعب العبور۵ شهید وبیش از ۵۰ جانبازتقدیم نظام و انقلاب کرده است و این نشان از اعتقاد راسخ مردم این منطقه به نظام وانقلاب است .

دستگزین همچنین خدمات صورت گرفته در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاد آور شد و گفت : کشور ما در طول ۳۰ سال انقلاب اسلامی معادل ۳۰۰ سال رشد نموده است و توانمندی یک حکومت دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است. این مراسم با دعای پرفیض ندبه همراه بود.

روستای کلوچان از توابع بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ۵ شهید به نام های شهید موسی کرمی ،شهید عبدالحسین کرمی ،شهید محمود کریمی ، شهید صادق کهوری و شهید موسی  کهوری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2309

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.