خبرگزاری پیارم: فرماندار شهرستان بهار گفت: در هفته بسیج باید در راستای نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه برنامه‌ریزی و اقدام کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده پیش از ظهر امروز در اتاق فکر روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه در محل سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: روابط عمومی ادارات پل ارتباطی بین ...

خبرگزاری پیارم: فرماندار شهرستان بهار گفت: در هفته بسیج باید در راستای نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

خبرگزاری فارس: نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه مد نظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده پیش از ظهر امروز در اتاق فکر روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه در محل سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: روابط عمومی ادارات پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند که باید تعامل با خبرنگاران رسانه‌های گروهی داشته باشند تا مشکلات مردم در چارچوب قانونی حل شود.

وی به نقش مؤثر روابط عمومی در ادارات اشاره کرد و آن را فن، علم، هنر و تکنیک دانست و به مسئولان روابط عمومی‌ها توصیه کرد به نقش حساس و کلیدی خود ایمان و باور داشته باشند تا در تصمیم‌گیری و رسیدن به اهداف مورد نظر موفق باشند.

فرماندار بهار تأکید کرد: روابط عمومی‌ها برای رسیدن به اهداف خود باید با یکدیگر و‌ به ویژه با رسانه‌ها و صدا و سیما برای انعکاس مطالبات و خواسته‌های مردم و از سوی دیگر برای انعکاس خدمات دولت بیش از گذشته تعامل و همکاری داشته باشند.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در هفته بسیج همه باید دست به دست هم دهیم و تفکر بسیجی را در جامعه حاکم کنیم.

همچنین امام جمعه بهارکه در این جلسه حضور داشت گفت: اصحاب رسانه باید بصیر، باتقوا و با دقت مطالب را عنوان کنند و هدف اصلی رضایت خدا باشد و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: خبرنگاران در راستای تبلیغ و ترویج شعائر دین گام بردارند که مهمترین آن نهضت عاشورا است.

وی با بیان اینکه باید این مهم در رسانه ها نهادینه شو، ادامه داد: امسال هفته بسیج با ایام محرم تقارن دارد که باید تفکر بسیجی که همان ایمان، ایثار، شهادت، شهامت، ازخودگذشتگی است را در جامعه حاکم کنیم.

جانشین سپاه ناحیه بهار نیز در این جلسه گفت: در طول هفته بسیج ۴۰۵ برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرایی می‌شود که می‌توان به دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا، برگزاری پنج یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، مسابقه فرهنگی عکاسی و اجتماع بزرگ بسیجیان در تاسوعای حسینی و اجتماع زنان عاشورایی با عنوان همایش زینبیون و مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

حسن برزگر به برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه واجب الهی است که در جامعه کنونی کمرنگ شده که با احیای آن بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2294

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.