خبرگزاری پیارم: «گراهام فولر» هرگونه اقدام نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران را بعید دانست و افزود که چنین تهدیداتی به تاریخ پیوسته و هرگونه حمله به ایران حماقت نظامی و سیاسی است. «گراهام فولر» پژوهشگر راهبردی آمریکایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت، هرگونه اقدام نظامی آمریکا یا اسرائیل علیه ایران را ...

خبرگزاری پیارم: «گراهام فولر» هرگونه اقدام نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران را بعید دانست و افزود که چنین تهدیداتی به تاریخ پیوسته و هرگونه حمله به ایران حماقت نظامی و سیاسی است.

خبرگزاری فارس: تهدیدات نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران به تاریخ پیوسته است

«گراهام فولر» پژوهشگر راهبردی آمریکایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت، هرگونه اقدام نظامی آمریکا یا اسرائیل علیه ایران را بعید دانست و افزود چنین تهدیداتی به تاریخ پیوسته است.

فولر گفت: مسئولان اسرائیل می‌دانند که هرگونه حمله به ایران حماقت نظامی و سیاسی بوده و گمان نمی‌کنم که باراک اوباما و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) درصدد آغاز جنگ علیه ایران برآیند.

فولر که زمانی معاون ریاست اطلاعات ملی آمریکا را برعهده داشت، در مورد احتمال دستیابی آمریکا و ایران به توافق در مورد حل برنامه اتمی ایران گفت: دستیابی به چنین توافقی هنوز اصلاً مشخص نیست.

گراهام فولر، نویسنده آمریکایی و تحلیلگر سیاسی با تخصص در زمینه افراط‌گرایی است. وی پیشتر به عنوان معاون رئیس شورای اطلاعات ملی آمریکا و همچنین دستگاه اطلاعاتی «سیا» فعالیت می‌کرد.

فولر به مدت ۲۷ سال در وزارت خارجه آمریکا و سازمان سیا فعالیت می‌کرد و پس از آن نیز به عنوان کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه در موسسه «رند» آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد.

از سال ۲۰۰۶ نیز در دانشگاه «سیمون فریزر» ونکوور کانادا به عنوان استاد تاریخ فعالیت می‌کرد و کتابهای بسیار زیادی از جمله آینده اسلام سیاسی تألیف کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2275

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.