خبرگزاری پیارم: فرمانده سپاه بستک با بیان اینکه ملتی که از هر سو مورد فشار و تحریم قرار گرفته، نباید ریخت و پاش، اسراف و تجمل داشته باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی به کاهش کالاهای مصرفی و وارداتی منجر می‌شود. // به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، سرهنگ حبیب‌الله سهرابی فرمانده سپاه این شهرستان عصر سه‌شنبه ...

خبرگزاری پیارم: فرمانده سپاه بستک با بیان اینکه ملتی که از هر سو مورد فشار و تحریم قرار گرفته، نباید ریخت و پاش، اسراف و تجمل داشته باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی به کاهش کالاهای مصرفی و وارداتی منجر می‌شود. //

خبرگزاری فارس: اقتصاد مقاومتی به کاهش کالاهای مصرفی و وارداتی منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، سرهنگ حبیب‌الله سهرابی فرمانده سپاه این شهرستان عصر سه‌شنبه در نشست سیاسی بسیج فرهنگیان گفت: برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن، ظرفیت‌های تولید داخلی را باید بیش از پیش فعال کرد و تا رسیدن به تولید ملی، عدم استفاده از کالاهای خارجی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: تامین کالاهای اساسی و اقتصادی یک جامعه از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود و در این زمینه ایران توانایی‌های زیادی دارد.

سهرابی افزود: در اقتصاد مقاومتی، برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن، ظرفیت‌های تولید داخلی را باید بیش از پیش فعال کرد و تا رسیدن به تولید ملی، عدم استفاده از کالاهای خارجی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ملتی که در جنگ با دشمن است و از هر سو مورد فشار و تحریم قرار گرفته، نباید ریخت و پاش، اسراف و تجمل داشته باشد، افزود: در چنین وضعیتی باید اصلاح الگوی مصرف و ساده زیستی را تا رسیدن به نقطه مطلوب تولیدات داخلی در دستور کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بستک اظهار کرد: بخش‌های مختلف فرهنگی در کشور باید در خصوص آشنایی مردم با راهکارهای دستیابی به اقتصاد مقاومتی فعالیت داشته باشند و در این مسیر، کتاب، روزنامه، رسانه‌های دیداری و شنیداری می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر «تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌ها» از سوی اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: در این راستا مبتکران و مخترعان باید به تلاشی مضاعف دست زنند و با امکانات و ابزارهای داخلی راه ورود کالاها و تجهیزات وارداتی را به حداقل ممکن رسانند، همچنین کشاورزان و دامداران به شیوه‌های نوین و کم مصرف و پربهره متوسل شوند و نیاز داخل را رفع و زمینه صدور کالا را به خارج فراهم کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2272

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.