رئیس رسانه ملی گفت: ‌همواره خواص بی بصیرت، ‌با احتیاط های محافظه کارانه و سکوت خود در مقابل انحراف، ‌زمینه رابرای تسلط دشمنان دین فراهم کرده اند.   به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»،‌ ضرغامی در دهمین همایش تجلیل از پیر غلامان اباعبدالله الحسین (ع)  با اشاره به اینکه شور حسینی سراسر دنیا ر افرا ...

رئیس رسانه ملی گفت: ‌همواره خواص بی بصیرت، ‌با احتیاط های محافظه کارانه و سکوت خود در مقابل انحراف، ‌زمینه رابرای تسلط دشمنان دین فراهم کرده اند.

 

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»،‌ ضرغامی در دهمین همایش تجلیل از پیر غلامان اباعبدالله الحسین (ع)  با اشاره به اینکه شور حسینی سراسر دنیا ر افرا گرفته است، گفت: خداوند برای هدایت بشر، ‌نشانه هایی قرار داده است و مکتب عاشورا و نهضت حسینی از جمله علامت ها و شاخص هایی است  که فطرت های پاک جوامع بشری را به سمت خوبی هدایت می کند.

وی با اشاره به حوادث صدر اسلام و ضربه خواص و ساکتین فتنه به اسلام گفت: ‌همواره خواص بی بصیرت، ‌با احتیاط های محافظه کارانه و سکوت خود در مقابل انحراف، ‌زمینه رابرای تسلط دشمنان دین فراهم کرده اند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به ابعاد گسترده معنوی همایش تجلیل از پیر غلامان ابا عبدالله الحسین (ع)گفت: ‌حضور مداحان و پژوهشگران نهضت حسینی از اقصی نقاط دنیا در این همایش،‌ نشان از نفوذ مکتب حیاتبخش عاشورا در میان جوامع بشری است .

ضرغامی با تجلیل از مردم ولایتمدار استان اردبیل گفت: عرض ادب و سبک عزداری مردم این استان، ‌الگوی ارزشمندی برای همه ارادتمندان به سالار شهیدان در همه جای دنیاست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2210

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.