خبرگزاری پیارم: معاون کنسولی وزیر خارجه با اشاره به نشست مشترک امشب اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با صالحی و معاونان وزیر در محل وزارت خارجه گفت که آخرین تحولات سیاست خارجی و از جمله اوضاع سوریه در این جلسه بررسی شد. حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور ...

خبرگزاری پیارم: معاون کنسولی وزیر خارجه با اشاره به نشست مشترک امشب اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با صالحی و معاونان وزیر در محل وزارت خارجه گفت که آخرین تحولات سیاست خارجی و از جمله اوضاع سوریه در این جلسه بررسی شد.

خبرگزاری فارس: نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با صالحی در وزارت خارجه/ بررسی تحولات سوریه

حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، گفت: نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه و معاونان وزیر امشب (سه‌شنبه) در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

وی افزود: وزیر امور خارجه و معاونان در این نشست توضیحاتی را درباره آخرین تحولات سیاست خارجی ارائه کردند و اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه و از جمله در خصوص مسائل سوریه پرداختند.

قشقاوی عنوان کرد که این جلسات به صورت ماهانه و متناوب در مجلس و وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2182

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.