خبرگزاری پیارم: فرماندار بندرعباس گفت: مسافربرهای شخصی غیرمجاز شهر بندرعباس با جرائم سنگینی مواجه خواهند شد. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی بندرعباس خبر داد و اظهار داشت: به علت استقبال بسیار خوب صورت گرفته از ثبت‌نام در طرح ساماندهی ...

خبرگزاری پیارم: فرماندار بندرعباس گفت: مسافربرهای شخصی غیرمجاز شهر بندرعباس با جرائم سنگینی مواجه خواهند شد.

خبرگزاری فارس: مسافربرهای شخصی غیرمجاز بندرعباس جریمه‌ سنگین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی بندرعباس خبر داد و اظهار داشت: به علت استقبال بسیار خوب صورت گرفته از ثبت‌نام در طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی، مهلت ثبت‌نام این طرح به مدت یک هفته و تا ۲۲ آبان ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: این زمان دیگر قابل تمدید نیست و تمامی مسافربرهای شخصی که قصد حمل و نقل مسافر در سطح شهر و بیرون از شهر بندرعباس را دارند، باید در زمان مشخص شده برای ثبت‌نام به سازمان‌های مربوط مراجعه کنند.

فرماندار بندرعباس در ادامه ضمن تشریح اهداف اجرای این طرح، عنوان کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح ایجاد امنیت بیشتر برای مردم و جلوگیری از وقوع جرائمی همچون سرقت به عنف، سرقت اشیاء قیمتی و همچنین کلاه‌برداری توسط مسافربرهای شخصی است.

مرادی افزود: از این پس به خودروهای شخصی مجاز به حمل و نقل مسافر کد رسمی تعلق می‌گیرد و این کد روی خودروها نصب می‌شود و از مردم انتظار می‌رود که برای سفرهای درون و برون‌شهری خود از مسافربرهای مجاز دارای کد استفاده کنند.

وی همچنین از برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: خودروهای شخصی که در طرح ساماندهی مسافربرها ثبت‌نام نکرده و پس از زمان تعیین شده اقدام به حمل و نقل مسافر کنند در ابتدا جریمه سنگینی خواهند شد و در صورت تکرار کار خود، کارت سوخت خودروهای آنها باطل و در صورت استمرار این اقدام، خودرو به مدت سه ماه توقیف خواهد شد.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه تمامی اقدامات در برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با هماهنگی دستگاه قضایی، پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری بندرعباس و دستگاههای مرتبط انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: لازم است تا مسافربرهای شخصی نسبت به ثبت‌نام در طرح ساماندهی توجه جدی داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2171

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.