پیارم به نقل از دانشجو، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس به بیان جزئیاتی از دیدار خود با آیت الله مصباح پرداخت. غلامعلی حداد عادل ضمن حضور در غرفه  نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به دیدار گروه سه نفره با آیت الله مهدوی کنی و تأثیر این تعاملات در انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری واحد ...

پیارم به نقل از دانشجو، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس به بیان جزئیاتی از دیدار خود با آیت الله مصباح پرداخت.

غلامعلی حداد عادل ضمن حضور در غرفه  نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به دیدار گروه سه نفره با آیت الله مهدوی کنی و تأثیر این تعاملات در انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری واحد بین اصولگرایان اهظار داشت: ما از محتوای این دیدار اطلاعی نداریم اما این دیدارها را به دلیل در پیش داشتن انتخابات ریاست جمهوری طبیعی می‌دانیم.

 

وی افزود: بنابراین رایزنی اهل سیاست با علما و بزرگانی مانند آیت الله مهدوی کنی طبیعی  است و همه با احساس مسئولیتی که دارند در پی صورت گرفتن یک انتخاب خود هستند.

 

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با بیان اینکه بنابراین این دیدارها به نظر ما هم طبیعی و هم لازم است گفت: این نوع دیدارها در آینده نیز ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم همه تلاش‌ها منجر به انتخاب رئیس جمهوری باشد که به کشور خدمت کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به محتوای دیدار خود با آیت الله مصباح بیان داشت: آشنایی من با آیت الله مصباح آشنایی دیرینه‌ای است که به حدود ۴۵ سال می‌رسد.

 

وی افزود: آشنایی من با ایشان از قبل از انقلاب آغاز شده و روز‌ به ‌روز هم بیشتر می‌شود و ارادت من نیز همچنان باقی است.

 

حداد عادل با اشاره به محتوای این دیدار گفت: در دیدار با ایشان در مورد شورای تحول علوم انسانی و همکاری بین شورا و موسسه امام خمینی، مسائل و مشکلات اقتصادی مردم و کارهای که مجلس و دولت باید انجام دهد و همچنین همکاری بین دولت و مجلس صحبت کردم.

 

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از مسائل مهم کشور است اما من به نیت صحبت در این رابطه نزد ایشان نرفتم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2151

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.