مراسم قرائت دعای جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی(ع)و با سخنرانی امام جمعه و مداحی مداحان اهلبیت(ع)در حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم، این مراسم که چهار شنبه   ۹آبانماه جاری با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد و مردم دوستدار اهلبیت عصمت و طهارت(ع)در محل امامزادگان در این شهرستان برگزار شد،حجت الاسلام ...

مراسم قرائت دعای جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی(ع)و با سخنرانی امام جمعه و مداحی مداحان اهلبیت(ع)در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم، این مراسم که چهار شنبه   ۹آبانماه جاری با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد و مردم دوستدار اهلبیت عصمت و طهارت(ع)در محل امامزادگان در این شهرستان برگزار شد،حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام هادی(ع) به سیره زندگانی امام هادی (ع) اشاره کرد و افزود :‌امام هادی علیه السلام خدمات علمی و فرهنگی زیادی به جامعه اسلامی ارائه نمود.

وی در ادامه به نقش وی در گسترش و زنده نگهداشتن تعالیم اسلام پرداخت و اظهارداشت: آن حضرت با وجود نظارت شدیدی که بر ایشان اعمال می شد بخوبی از عهده وظیفه امامت و رسالتی که بر دوش داشتند برآمدند.

در ادامه دعای جامعه کبیره توسط مداحان شهرستان قرائت شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2134

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.