کارشناس شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل: ارتش اسرائیل پیش بینی کرده که به دلیل دقت بالای موشک های موجود در دست حزب الله و سوریه، قدس غربی که در دست اسرائیل است، مورد حمله موشکی قرار خواهد گرفت. پیارم به نقل از جام بین الملل؛ پایگاه خبری “عربی پرس” (arabi-press) امروز به نقل از شبکه ۱۰ ...

کارشناس شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل: ارتش اسرائیل پیش بینی کرده که به دلیل دقت بالای موشک های موجود در دست حزب الله و سوریه، قدس غربی که در دست اسرائیل است، مورد حمله موشکی قرار خواهد گرفت.

پیارم به نقل از جام بین الملل؛ پایگاه خبری “عربی پرس” (arabi-press) امروز به نقل از شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل می نویسد: «شهر قدس در جنگ احتمالی یکی از اهداف موشکی حزب الله خواهد بود.»

بنا بر این گزارش،  کارشناس نظامی این رسانه صهیونیستی افزود: «ارتش اسرائیل پیش بینی کرد، در جنگ آینده قدس غربی که تحت سیطره اسرائیل است و در آن مراکز مهم حکومت و کنیست وجود دارد، هدف موشک هایی است که از چهار جهت ایران، سوریه، حماس و حزب الله شلیک می شوند.»

در مانور مشترک امریکا و اسرائل که در این روزها در حال برگزاری است، یکی از تمرینات آن شبیه سازی حملات موشکی به قدس غربی و کیفیت مقابله با آنها بوده است ، زیرا که حزب الله و سوریه موشک هایی با دقت بالا دارند که می توانند بسیاری از موسسه ها و مراکز دولتی را به آتش بکشند.

این شبکه در ادامه گزارش خود گفت: «در جنگ های پیشین دشمنان اسرائیل بدلیل نداشتن موشک های با دقت بالا و ترس از اصابت موشک ها به مناطق عرب نشین داخل اسرائیل یا مناطق مقدسه، به شهر قدس حمله نمی کردند ولی اکنون با داشتن موشک های دقیق، قدس از اهداف حتمی آنان خواهد بود.»  ۵۱۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2086

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.