هزاران شهروند مسلمان انگلیس با برپایی تظاهرات مقابل شرکت «گوگل» در لندن، از این شرکت خواستند فیلم موهن به پیامبر اسلام را از اینترنت حذف کند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری مهر، هزاران نفر از مسلمانان انگلیس که مسلمانان شماری از کشورهای اروپایی نیز آنها را همراهی می کردند، در لندن مقابل شرکت ...

هزاران شهروند مسلمان انگلیس با برپایی تظاهرات مقابل شرکت «گوگل» در لندن، از این شرکت خواستند فیلم موهن به پیامبر اسلام را از اینترنت حذف کند.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری مهر، هزاران نفر از مسلمانان انگلیس که مسلمانان شماری از کشورهای اروپایی نیز آنها را همراهی می کردند، در لندن مقابل شرکت «گوگل» تجمع کردند. تظاهرکنندگان از شرکت مذکور خواستند فیلم اهانت کننده به پیامبر اسلام را از اینترنت حذف کند. معترضان همچنین تهدید کردند که مقابل دفاتر گوگل و یوتیوب در کشورهای دیگر نیز دست به تظاهرات می زنند.
ماه گذشته یک فیلمساز آماتور آمریکایی در فیلم خود به پیامبر اسلام(ص) اهانت کرد. از آن زمان تاکنون اعتراضات به این فیلم همچنان ادامه دارد. یک تظاهرکننده در لندن به خبرنگاران گفت: هیچ مسلمانی توجیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را نخواهد پذیرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1992

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.