برخی اسناد از مکاتبات «مهدی هاشمی» با سفیر عربستان سعودی در تهران حکایت دارد که نامبرده قبل از اخذ مدرک، با عنوان «دکتر» آنها را امضاء کرده است. به گزارش پیارم به نقل از  فارس، در حالیکه از سال ۸۶ به منظور هماهنگی در اعزام حجاج، کلیه ارگان‌ها و دستگاه‌ها ملزم به رعایت ضوابط و ...

برخی اسناد از مکاتبات «مهدی هاشمی» با سفیر عربستان سعودی در تهران حکایت دارد که نامبرده قبل از اخذ مدرک، با عنوان «دکتر» آنها را امضاء کرده است.


به گزارش پیارم به نقل از  فارس، در حالیکه از سال ۸۶ به منظور هماهنگی در اعزام حجاج، کلیه ارگان‌ها و دستگاه‌ها ملزم به رعایت ضوابط و مقررات سازمان حج و زیارت شدند، مهدی هاشمی در این زمینه با سفیر عربستان در تهران مکاتبات تأمل‌برانگیزی داشته است. وی در نهم خرداد ۱۳۸۷ در نامه‌ای به شماره ۸۷۶۱/۱۳۸۷/ص تحت عنوان «دفتر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد»، با تشکر از همکاری و عنایت اسامه بن احمد السنوسی سفیر کشور پادشاهی عربستان سعودی ۲۰ نفر را برای اخذ ویزای زیارتی معرفی کرد. دفتر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد پیش از این نیز در ۱۹/۹/۸۵ در نامه‌ای به شماره ۵۳۲۷/۱۳۸۵/ص با سربرگ این دانشگاه، از سفیر عربستان خواسته بود با توجه به سفر خانوادگی مهدی هاشمی بهرمانی به این کشور، برای وی و همراهانش ویزا صادر کند. در این نامه از فرشته هاشمی بهرمانی، عماد هاشمی بهرمانی و یاسین هاشمی بهرمانی، مهدی تابش و حسین ضیائی اردکانی به عنوان برخی همراهان مهدی هاشمی نام برده شده است.

نکته حائز اهمیت دیگر در مکاتبات صورت‌گرفته، استفاده از عنوان «دکتر» توسط مهدی هاشمی بود در حالی که طی ۳ سال اخیر که وی در لندن اقامت گزیده بود، بارها اطرافیان او اعلام کردند که برای تحصیل و اخذ مدرک دکترا به انگلیس رفته است. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1962

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.