Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA حاجی آباد- همایش پلیس، اصناف و امنیت در حاجی آباد ساعت ۱۰:۰۰ در سالن فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، این همایش با حضور فرمانده نیروی انتظامی رئیس اماکن شهرستان و رئیس مجمع امورصنفی و اعضای اتحادیه های امور صنفی شهرستان برگزار گردید. امیری ...

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

حاجی آباد- همایش پلیس، اصناف و امنیت در حاجی آباد ساعت ۱۰:۰۰ در سالن فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، این همایش با حضور فرمانده نیروی انتظامی رئیس اماکن شهرستان و رئیس مجمع امورصنفی و اعضای اتحادیه های امور صنفی شهرستان برگزار گردید.

امیری ریاست عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی که امنیت . آسایش را برای مردم تامین می کند ابراز داشت: ایشان به نقل از امام صادق(ع)فرمودند: سه چیز است که مردم به آن نیاز دارند امنیت همون امنیتی که عزیزان نیروی انتظامی آن را تامین میکنند، عدالت که برمی گردد به شما کسبه ها اگر کاسب عدالت را رعایت کند عدالت می شود عدالت علوی و اگر رعایت نکند وای بر گران فروشان، رفاء اجتماعی اگر در جامعه ای امنیت و عدالت وجود داشته باشد رفا برای جامعه مهیا می شود.

وی در ادامه بیان داشت: شما کسبه ها را به رعایت شئونات اسلامی، اخلاق و رفتار اسلامی، اگر ما در زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنیم به برکت خون شهداست پس باید شئونات اسلامی را رعایت کنیم.

سرهنگ آبزن فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد،احساس امنیت در جامعه باید شکل بگیرد و امورات جامعه باید بچرخد.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان نقش موثری در دفاع مقدس داشته و در این برهه از زمان که دشمنان با تحریم و تهدید درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند این قشر برای خنثی سازی توطئه ها دنیای کفر از هیچ تلاشی فروگذار نخوادهد بود.

وی اظهارداشت: تعامل لازم بین بازاریان و پلیس باعث بهبود عملکرد نیروی انتظامی در انجام وظایف و ماموریتها می شود.

آبزن ادامه داد: دشمنان امروز جنگ فرهنگی به راه انداخته اند و اصناف در جلوگیری از این تهاجم نقش اساسی دارند.

رئیس مجمع امور صنفی علی عباسلو نیز در این همایش گفت: نگاه پلیس یک رویکرد جامعه محوری و امنیت مردم و جامعه در گروه خدمتگذاری نیروی انتظامی است.

و در پایان جلسه با پرسش و پاسخ به اتمام رسید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1879

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.