پیارم به نقل از خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه گفت:به دلیل شتاب انقلاب اسلامی، غده سرطانی اسرائیل با ما سر جنگ دارد اما اینکه کی جنگ رخ دهد معلوم نیست.ممکن است جنگی رخ دهد اما صهیونیست ها اگر کاری را شروع کنند همانجا نقطه نابودی‌اشان خواهد بود. به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر ...

پیارم به نقل از خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه گفت:به دلیل شتاب انقلاب اسلامی، غده سرطانی اسرائیل با ما سر جنگ دارد اما اینکه کی جنگ رخ دهد معلوم نیست.ممکن است جنگی رخ دهد اما صهیونیست ها اگر کاری را شروع کنند همانجا نقطه نابودی‌اشان خواهد بود.

خبرگزاری فارس: ممکن است جنگی رخ دهد اما نقطه پایان رژیم‌صهیونیستی خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بهداری در رزم، گفت: توسعه انقلاب اسلامی یعنی توسعه دین خدا و نور الهی در زمین. باید قدر همه نعمت‌ها و الطاف خداوند نسبت به خودمان را بدانیم و در دفاع از انقلاب کم نیاوریم، برنگردیم و مثل برخی مقابل انقلاب نایستیم و مثل آنهایی که از کارهای گذشته‌شان پشیمان می‌شوند، نباشیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم به خوبی فرهنگ دفاع مقدس را به نسل امروز و آینده منتقل کنیم که با لطف مقام معظم رهبری اقدامات خوبی در این خصوص صورت می‌گیرد.

جعفری تاکید کرد: هنوز کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام گیرد تا این حماسه به خوبی به نسل‌های آینده منتقل شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه زمان در حال گذر و شرایط به شدت تغییر کرده و متحول شده است، گفت: جنگ ۸ ساله با آن شرایط دیگر برای ما پیش نمی‌آید. چون شرایطی که امروز داریم با گذشته متفاوت است و دیگر مثل آن زمان در مظلومیت و نابرابری با دشمن نیستیم.

جعفری با بیان اینکه ممکن است جنگ برای کشور ما پیش بیاید، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در تجهیزات پیشرفت کرده‌اند و توانمندی‌هایمان بسیار بالا رفته است. کسی جرات حمله بخصوص حمله گسترده زمینی به ایران را ندارد.

وی تاکید کرد: البته ممکن است جنگ رخ دهد اما جای آن مشخص نیست. انقلاب اسلامی دیگر مرز ندارد و در جهان گسترده شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به هر حال ما با لکه ننگ غده سرطانی در وسط کشورهای اسلامی که همان رژیم صهیونیستی است، سر جنگ داریم، گفت: اما مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی بیفتد. الان آنها تنها راه مقابله با ایران را جنگ می‌دانند ولی این قدر احمقند که اربابانشان که کمی بیشتر می‌فهمند جلوی آنها را می‌گیرند. آنها باید بدانند اگر کاری را شروع کنند همان جا نقطه نابودی و اتمام ماجرایشان است.

جعفری ادامه داد: به هر حال این حوادث ممکن است رخ دهد البته اگر آنها عقلانیت به کار گیرند، مشکلی پیش نمی‌آید ولی آنها عقلانیتی ندارند وگرنه همه می‌دانند کسی قدرت مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی را ندارد. اما تضمینی برای عقلانیت آنها وجود ندارد و ممکن است آن جنگ اتفاق بیفتد که ما باید آماده باشیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ماهیت جنگ‌های آینده با جنگ ۸ ساله بسیار متفاوت است، اظهار داشت: باید این تغییر ماهیت را در نیروها ایجاد کنیم که کار بسیار مشکلی است.

جعفری با بیان اینکه وقت بسیار کم و کارها بسیار زیاد است، اظهار داشت: باید تجربیات گذشته را پیش رو بگذاریم و جنگ‌های پیرامون شرایط و پیشرفت‌ها را بررسی کنیم تا در جنگ‌های آینده از آنها استفاده کنیم ما باید تلاش کنیم به روز باشیم.

وی در ادامه محور مهم در بهداری جنگ‌های نوین را سیال بودن آنها دانست و تصریح کرد: در این حوزه نیز با استفاده از تجربیات گذشته و نگاه به تغییر ماهیت جنگ‌های آینده باید تمامی روشهای نوین بهداری در رزم طراحی شود.

فرمانده کل سپاه در پایان پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه بیمارستانی و بهداری را قابل تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد که این روند روز به روز تداوم و گسترش یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1828

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.