حاجی آباد- جلسه کمیته امنیت ستاد هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حاجی آباد و فرمانده نیروی انتظامی  و اعضای کمیته در ناحیه بسیج شهرستان حاجی آباد برگزار شد . به گزارش خبرنگار پیارم،سرهنگ ذاکری فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،هفته دفاع مقدس را زمان و بهانه ...

حاجی آباد- جلسه کمیته امنیت ستاد هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه حاجی آباد و فرمانده نیروی انتظامی  و اعضای کمیته در ناحیه بسیج شهرستان حاجی آباد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پیارم،سرهنگ ذاکری فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،هفته دفاع مقدس را زمان و بهانه مناسبی برای احیای ارزش های هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: باید با برنامه های غنی و کارشناسانه نهایت استفاده را از این هفته برای آشنا کردن نسل جوان با آرمان های شهدا و امام راحل و ارزش های آن دوران به کار گیریم

ذاکری در ادامه اظهار داشت: امسال بنابر تصمیم گیری ها ارتش جمهوری اسلامی مسئولیت سان و رژه را عهده دار بوده و در شهرستان ها مسئولیت این امر با سپاه پاسداران خواهد بود.

وی اولویت های برنامه های هفته دفاع مقدس را در بحث رژه و سان، نمایشگاه دفاع مقدس و مانور و یادواره های شهدا و جانبازان عنوان کرد و گفت: در این هفته افتتاح طرح ها و پروژه های فرهنگی و ورزشی و افتتاح ۲۰ پایگاه بسیج در شهرستان و روستاهای اطراف شهرستان، برگزار مسابقه های هنری و فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس از جمله برنامه ها در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی گفت: سپاه پاسداران شهرستان، نیروی انتظامی، راهبر شهرستان،بسیج ادارات، بسیج مردمی و سازمان آتش نشانی از جمله یگان های حاضر در رژه امسال و در شهرستان خواهند بود.

وی تاکید کرد: حضور یگان های مختلف نظامی و انتظامی در نماز جمعه روز ۳۱شهریور بلافاصله بعد از انجام مراسم رژه الزامی است.

سرهنگ آبزن فرمانده نیزوی انتظامی برگزاری مراسم رژه را نماد اقتدار، نوآوری و ابتکار نیروهای مسلح دانست و گفت: نمایش این اقتدار و نوآوری ها نور امید را در دل مردم روشن و یاس و ناامیدی در دشمن را رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت: آرامش، امنیت و اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون رشادت های رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس است و باید در جهت تجلیل و تکریم این رشادت ها از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

سرهنگ آبزن گفت: نیروی انتظامی در برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس حضوری فعال و گسترده خواهد داشت.
وی افزود: نیروی انتظامی در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس حضوری فعال و برنامه های خاص خواهد داشت و طرح ویژه روان سازی ترافیک و برقراری امنیت در روز برگزاری رژه و در همه خیابان های منتهی به محل برگزاری رژه اجرا می شود.

 


 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1771

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.