نیازی به کار امنیتی خاصی برای انتخابات ۹۲ نداریم پایگاه بصیرت:فرمانده کل سپاه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: سپاه برای این انتخابات تهدیدی احساس نمی‌کند و بر همین اساس نیازی نمی‌بیند که کار امنیتی خاصی انجام دهد. سردار جعفری دلیل عمده این احساس امنیت را اتفاقاتی میداند که پس از حادثه ...

نیازی به کار امنیتی خاصی برای انتخابات ۹۲ نداریم

پایگاه بصیرت:فرمانده کل سپاه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: سپاه برای این انتخابات تهدیدی احساس نمی‌کند و بر همین اساس نیازی نمی‌بیند که کار امنیتی خاصی انجام دهد. سردار جعفری دلیل عمده این احساس امنیت را اتفاقاتی میداند که پس از حادثه فتنه ۸۸ رخ داده است .به نظر وی این حادثه با وجود همه خسارت و سختی‌هایی که داشت، برای ما یک نعمت بود و تبعات مثبتی داشت که بزرگ‌ترین اثر آن، پیام ۹ دی بود. ایشان با بیان اینکه “مردم ما امروز از نظر سیاسی راه خود را یافته‌اند”، تصریح کرد: بعد از حوادث ۸۸ ما دیگر شاهد دوران قبل از این حادثه نخواهیم بود و گرایش عمومی مردم به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این گرایش بسیار شدید و گسترده است و ما آن را در انتخابات مجلس که در سال گذشته برگزار شد نیز دیدیم.بر همین اساس، ما احساس تهدید در بعد سیاسی و داخلی نداریم که بخواهیم برای انتخابات آتی کاری بکنیم.

به سوریه کمک فکری و اقتصادی می‌کنیم، نه کمک نظامی

ایسنا

فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص کمکهای ارائه شده به دولت سوریه گفت : ما کمک‌های فکری و مشاوره‌ای به سوریه به عنوان حلقه مقاومت که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشتند، داریم و سپاه هرگونه مساعدت فکری و حتی حمایت اقتصادی انجام می‌دهد اما حضور نظامی ندارد و این در حالی است که برخی از کشورها از حمایت ترور در این کشور ابایی ندارند. البته ما این مساله را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را قبول نداریم. ایشان کمک نظامی به کشور سوریه را کاملاً بسته به شرایط می داند.

لشگرکشی آمریکا به ۱۸ نقطه حساس جهان

فرارو به نقل هاآرتض

وزیر دفاع آمریکا از تصمیم این کشور برای استقرار نیرو در ۱۷ و یا ۱۸ منطقه حساس جهان به زعم خود با هدف کنترل موج اعتراضات ضد آمریکایی به فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) خبر داد.”لئون پانتا” در ادامه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در خاورمیانه پس از وقوع بیداری اسلامی در منطقه با ابراز خشم از سرنگونی دیکتاتورهای وابسته به آمریکا مانند مبارک و بن علی و قذافی اظهار داشت: به دنبال تغییرات ایجاد شده در خاورمیانه و کنار رفتن رهبران برخی از کشورها، خاورمیانه وارد مسیر تنش شد. دولت امریکا پس از سقوط رهبران در خاورمیانه و گروه های تندرو نظیر القاعده به دنبال حضور و مستحکم کردن جایگاه خود در این کشورها هستند.

اقدامات امریکا باز صدای سازمان عفو بین الملل را درآورد

روزنامه اتریشی “استاندارد “

سازمان عفو بین الملل با تاکید بر اینکه هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا همواره غیر نظامیان بیگناه بیشتری را مورد هدف قرار می دهند، به شدت از دولت اوباما و اقدامات به اصطلاح مبارزه با تروریسم آن انتقاد کرد. “ماجا لیبینگ” یکی از کارشناسان آمریکایی بخش آلمانی سازمان عفو بین الملل در روزنامه آلمانی “تاگس سایتونگ” نوشت که هواپیماهای بدون سرنشین اوباما همواره غیر نظامیان بیگناهی را مورد هدف قرار می دهد. سازمان عفو بین الملل آنچه که نظامیان امریکا در مبارزه با تروریسم با هواپیماهای بدون سرنشین خوانده می شود، نقض حقوق بشر دانست و بشدت ازاین اقدامات انتقاد کرد.

تعلیق فعالیت‌ سفارت آمریکا در قاهره

فارس

سفارت آمریکا در قاهره اعلام کرد که فعالیت‌های خود از جمله صدور ویزا را به علت ادامه اعتراضات مردمی به حالت تعلیق در آورده است. سفارت آمریکا که از روز چهارشنبه به دلیل موج اعتراضات و تظاهرات مردمی فعالیت‌های خود را در سفارت متوقف کرده و چند روز به همین منوال پشت سر گذاشته است، با آغاز هفته کاری جدید از فردا اعلام کرد که نمی‌تواند سرویس دهی خود را دنبال کند و فعالیت‌های آن تنها محدود به حالت‌های اورژانسی خواهد بود.با تولید و انتشار فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام در آمریکا موج اعتراضات و تظاهرات مردمی علیه سفارتخانه‌های این کشور در کشورهای عربی به اوج خود رسیده است.

ممانعت آلمان از ورود «تری جونز» به این کشور

فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه

وزارت کشور آلمان روز یکشنبه اعلام کرد از ورود «تری جونز» کشیش افراطی آمریکایی به خاک این کشور ممانعت کرده است. یکی از گروه‌های راست افراطی آلمان به نام «پرو دوچلند» از تری جونز دعوت کرده بود تا در مراسم پخش فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام که موج اعتراض‌ها در سرتاسر جهان اسلام را به همراه داشت، مشارکت کند.سخنگوی وزارت کشور آلمان گفت: آمدن کشیش جونز به آلمان که پیشتر نسخه‌ای از قرآن را در آوریل ۲۰۱۱ به آتش کشانده بود،با حفظ نظم عمومی آلمان مغایرت دارد. دستور منع ورود تری جونز به آلمان بنا بر دستور «گوئیدو وستروله» وزیر امور خارجه آلمان بوده است. از سوی دیگر «هانس پیتر» وزیر کشور آلمان قصد دارد مانع از پخش نسخه کامل فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام توسط گروه پرو دوچلند شود. هانس پیتر تاکید کرد که از تمامی ابزارها قانونی برای منع انتشار این فیلم استفاده خواهد کرد.

اهانت خواننده لس آنجلسی به امام زمان!!

محسن نامجو، خواننده ای که چندی پیش در اهانتی زشت، آیات قرآن را با موسیقی خوانده بود و این عمل او به شکایت عباس سلیمی، قاری و پیشکسوت قرآنی و همچنین اعتراض جامعه قرآنی منجر شده بود، به تازگی در آلبوم جدید خود ظهور امام زمان را به سخره گرفته و درهمین راستا قطعه ای را اجرا نموده است.پیش از این نیز او در آخرین کنسرتش و در عملی مشابه با شاهین نجفی به اعتقادات مذهبی شیعیان توهینی بی شرمانه می کند تا تفکرات بیمار خود را اینگونه به نمایش عموم ایرانیان مسلمان بگذارد.شایان ذکر است توهین های سلسله وار عناصر بی ارزش به مقدسات مسلمانان، ضمن آنکه نشان از حرکتی کاملا حساب شده و طراحی گشته از جانب برنامه ریزان جریان ضددین حاکم بر دنیا دارد، بیانگر به آخر خط رسیدن این جریان و چنگ انداختن های دیوانه وار آنان به خورشید درخشان اسلام است.

اقدام جالب مسلمانان فرانسه

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در بیش از ۷۰ مسجد در شهرهای مهم فرانسه شامل پاریس، ارمونت، لیون، گرونوبل، نانسی، نانت و پرپینیان، با اهدای شاخه گل‌هایی به دیگر هموطنان خود نشان دادند که اسلام آیین رهایی‌بخش، مهر و محبت است.نمازگزاران همچنین در شهر ارمونت به درب خانه‌‌های ساکنان این شهر رفتند و با اهدای شاخه‌های گل به ساکنان و مجاوران مسجد، مهر و صمیمیت اسلامی را به نمایش گذاشته و برای آنها توضیح دادند که این حرکت آنها ناشی از چیست.نمازگزاران همچنین پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران را به زبان‌های عربی و فرانسه تکثیر کرده و نسخه‌ای از آن را به همه هدیه می‌دادند. آنها این اقدام خود را از ساعت ۱۴:۳۰ شروع کردند و تا زمان نماز عصر یعنی حدود ساعت ۱۷:۳۰ این برنامه را اجرا کردند.

۴۶میلیون فقیر تنها در یک کشور!

شمار آمریکایی هایی که در فقر زندگی می کنند ، با ثبت رقم ۴۶ میلیون به بالاترین سطح از سال ۱۹۹۳ به این طرف رسیده است. “کورنل وست” تحلیلگر اقتصادی گفت: اگر به یارانه ها و وام های بزرگی که وال استریت می گیرد ، نگاه کنید می بینید که یارانه ای که مردم می گیرند ، بسیار اندک است. ما خواستار احیای نقش بخش خصوصی در برابر دولت ایم و این باعث اشتغالزایی و کاهش بیکاری می شود.»

تقابل سپاه و عاملان نوسان بازار

سپاه در پیدا کردن عوامل پشت پرده و یا جریاناتی که در سیستم بازار سکه و ارز اخلال ایجاد کرده‌اند کمک می‌کند. سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، در ادامه نشست خبری روز یکشنبه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اقدامات سپاه در حوزه بررسی نوسانات بازار سکه و ارز گفت: سپاه بنا به درخواست رئیس جمهور در تلاش است تا عوامل پشت پرده یا جریاناتی که در این سیستم اخلال ایجاد کرده‌اند مشخص و ریشه این موضوع را پیدا کند.وی افزود: حتماً دست‌هایی در کار است و امیدواریم در آینده نزدیک، اطلاعاتی در این باره در اختیار رئیس جمهور محترم و شورای امنیت قرار دهیم تا برخورد لازم با متخلفین صورت بگیرد.

پروژه فشار بر ا یران تا آستانه انتخابات۱۳۹۲

ایران هسته ای

نمایندگانی از ۳ سرویس اطلااتی سیا، موساد و MI6 به همراه نماینده سرویس اطلاعاتی سعودی و همچنین برخی از گروه های ضد انقلاب مرتبط با این سرویس ها در نشستی در یکی از کشورهای همسایه ایران ابعاد راهبرد تشدید فشار بر ایران تا آستانه انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۳۹۲ را نهایی کرده اند. این نشست تحت عنوان پوششی «سنجش وضعیت جامعه مدنی ایران» اواخر مرداد ۱۳۹۱ برگزار شده است. کاملا روشن است که تحرکات سرویس های غربی با هدف اثر گذاری بر محیط داخلی ایران بسیار جدی تر شده و این تحرکات نه فقط در حوزه رسانه، بلکه در حوزه های عملیاتی در جریان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1768

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.