*منابع موثق تأکید کردند فیلم آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت مبارک پیامبر اعظم(ص) با حمایت مالی مؤسسه قطری «النور القابضه» ساخته شده است. در تصویری که کاربران در اینترنت منتشر کرده‌اند، «یوسف قرضاوی» مفتی شناخته‌شده اهل تسنن مقیم قطر، در میان رئیس مؤسسه قطری «النور القابضه» و «باری اوزبورن»، تهیه‌کننده فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم ...

*منابع موثق تأکید کردند فیلم آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت مبارک پیامبر اعظم(ص) با حمایت مالی مؤسسه قطری «النور القابضه» ساخته شده است. در تصویری که کاربران در اینترنت منتشر کرده‌اند، «یوسف قرضاوی» مفتی شناخته‌شده اهل تسنن مقیم قطر، در میان رئیس مؤسسه قطری «النور القابضه» و «باری اوزبورن»، تهیه‌کننده فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) دیده می‌شود!

* بی‌بی‌سی‌فارسی در گزارشی، اعتراضات مردم مسلمان جهان به نمایش فیلمی را که در آن، ساحت مطهر پیامبر گرامی اسلام(ص) مورد جسارت قرار گرفته است، واکنش «خشونت‌بار» توصیف کرد! و با لحنی توهین‌آمیز ادعا کرد: «در نگاهی نزدیک‌تر به «سنگ به دستان»، نشانه‌ای از انگیزه‌های سیاسی یا مذهبی به چشم نمی‌خورد[!] این‌ها به جوانانی می‌مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است[!] و برایشان فرقی نمی‌کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ‌پرانی می‌کنند، یا توهین به پیامبرشان؟[!]»

* سخنان هفته گذشته محمد خاتمی در دیدار با دانشجویان باعث عصبانیت عنصر خاکستری اصلاحات شده به گونه‌ای که وی در جلسه اصلاح‌طلبان، به‌صراحت خاتمی را مردی ترسو خطاب کرد و گفت: «این آقا خط‌کش برداشته و می‌خواهد بین ما خط‌کشی و مرزبندی کند. مگر این‌هایی که به خیابان آمدند با اشاره غیر از من و تو به میدان آمدند که حالا می‌خواهید بین طرفداران ما مرزبندی کنید؟ من در عقل کسی که این حرف‌ها را زده شک می‌کنم.»!

* یکی از شاعران حامی فتنه که اتهامات سخیفی را نیز در فتنه سال ۸۸ علیه بسیج در قالب شعر منتشر کرده بود، اخیراً در یکی از مراکز فرهنگی وابسته به مدیریت شهری شهرداری تهران به‌کار گرفته شده است. وی روزهای سه‌شنبه، نشست شعر و ترانه برگزار می‌کند.

* به گزارش واشنگتن‌پست، دولت باراک اوباما روز گذشته ۱۰ کشور اروپایی به‌علاوه ژاپن را به‌خاطر اینکه آن‌ها میزان خریدهای نفتی خود را از ایران کاهش داده‌اند، از تحریم‌ها مستثنی کرد. هیلاری کلینتون اعلام کرد کشورهای بلژیک، انگلیس، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، هلند، لهستان، اسپانیا و ژاپن از تحریم‌های نفتی ایران برای مدت شش ماه معاف شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1744

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.