هم اکنون در دنیای پیچیده تری زندگی می کنیم و با سیاستمدارانی تجربه دارتر و مزدورانی کار کشته تر و خیانتکارتر سروکار داریم. پیارم به نقل از جام سیاسی؛ “هوشنگ اسدی” نویسنده و فعال اجتماعی، با انتشار یادداشتی در وب سایت “روزآنلاین” (RoozOnline) درباره خطر تجزیه ایران هشدار داد و نوشت:   «تلاش مزدوران و ...

هم اکنون در دنیای پیچیده تری زندگی می کنیم و با سیاستمدارانی تجربه دارتر و مزدورانی کار کشته تر و خیانتکارتر سروکار داریم.

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ “هوشنگ اسدی” نویسنده و فعال اجتماعی، با انتشار یادداشتی در وب سایت “روزآنلاین” (RoozOnline) درباره خطر تجزیه ایران هشدار داد و نوشت:

 

«تلاش مزدوران و فرصت طلبان ایرانی نما و بیگانه، سایه جنگ را بر سر کشورمان افکنده و آوای ناهنجار آن از هر سوی شنیده می شود. جنگی که به دلیل سودجویی کشورهای باختری [غربی] در ایران به وجود می آید.

هنگامی که به تاریخ گذشته نگاه می کنیم، برای نمونه، جنگ های ده ساله ایران با شوروی که پیامد آن از دست دادن بیش از یک سوم خاک ایران بود -به واسطه نادانی و بی سیاستی فتحعلیشاه قاجار و توطئه انگلیس و همکاری آن با شوروی- را می بینیم. اما هم اکنون در دنیای پیچیده تری زندگی می کنیم و با سیاستمدارانی تجربه دارتر و مزدورانی کار کشته تر و خیانتکارتر سروکار داریم. مزدورانی که در کالیفرنیا زندگی می کنند و نماینده کنگره امریکا (دانا روهراباکر) را واداشته اند تا به هیلاری کلینتون نامه ای بنویسد و حمایت دولت امریکا را برای تجزیه آذربایجان و پیوستن آن به “آران” خواستار شود. به راستی خیانت مزدوران ایرانی در بیرون از کشور تا چه اندازه  زشت و بی شرمانه است؟!

جا دارد که هم میهنان ما در کالیفرنیا، این خیانتکاران ایرانی نما را که مقامات سیاسی امریکا را به خیانت برای کشورمان وا می دارند، به همگان -به ویژه به مقامات آمریکایی معرفی کنند- و نامه تندی نیز به این سناتور کار چاق کن بفرستند تا کاسه داغ تر از آش نباشد.

باز هم مزدورانی جاه طلب که برای خودشان به دنبال پست و مقامی هستند، به جای آنکه کردهای دیگر را که از مام میهن به دور افتاده اند به کشور بازگردانند، با بی شرمی به دنبال نقشه خیانتبار جدا کردن کردستانند. به تازگی ائتلاف و پیوندی میان احزاب “کومله” و “دموکراتیک کردستان” به وجود آمده است، ولی امیدواریم که اینگونه گرایش ها بوی خیانت و جدایی از مام میهن نباشد.

به دنبال دخالت های ایران[!] در بحرین، امارات و کشورهای دیگر کناره شاخاب -خلیج- پارس و تهدید به بستن تنگه هرمز، رژیم های عربی به ویژه دولت قطر به کشورهای غرب پناه بردند و با پرداخت پول های فراوان، آنان را همدست و همراه خود نمودند. آنان در پی آنند که چنانچه ایران راه عبور کشتی های نفتی را ببندد، بی درنگ کشورمان را به اشغال خود درآورند و منطقه جنوبی شامل استان هرمزگان و جزیره ها را از ایران جدا سازند…»

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1732

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.