پس از گذشت سه سال از دوره پر افت و خیز جنبش سبز و در شرایطی که جنبش در شرایط رکود بسر می برد زلزله آذربایجان بار دیگر فرصتی را فراهم ساخت تا هواداران جنبش در صحنه حاضر و به فعالیت بپردازند. گویی زلزله ای در جنبش روی داده و بدنه خاموش جنبش را به ...

پس از گذشت سه سال از دوره پر افت و خیز جنبش سبز و در شرایطی که جنبش در شرایط رکود بسر می برد زلزله آذربایجان بار دیگر فرصتی را فراهم ساخت تا هواداران جنبش در صحنه حاضر و به فعالیت بپردازند. گویی زلزله ای در جنبش روی داده و بدنه خاموش جنبش را به حرکت واداشته است.

 

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت جرس (rahesabz) در خبری نوشت: «پس از گذشت سه سال از دوره پر افت و خیز جنبش سبز و در شرایطی که جنبش در شرایط رکود بسر می برد زلزله آذربایجان بار دیگر فرصتی را فراهم ساخت تا هواداران جنبش در صحنه حاضر و به فعالیت در شبکه های مجازی و رسانه های مستقل خارج از کشور و حضور فعال شخصیتها و افراد مستقل در داخل بر علیه نظام منجر شد. که البته بخش اعظم آن از سوی فعالین جنبش سبز در داخل کشور صورت گرفت.

این موضوع نشان از این واقعیت داشت که گویی زلزله ای در جنبش روی داده و بدنه خاموش جنبش را به حرکت واداشته است.»

این سایت در ادامه نوشت: «فراخوان بزرگ جنبش سبز برای فریاد تکبیر در شبهای برگزاری اجلاس سران در تهران، فراخوان برای ارسال نامه به بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد که مهمان مخصوص این اجلاس بود از جمله پیامدهایی است که بیداری دوباره جنبش برجای گذاشته است. پیامدهایی که پس از حصر رهبران جنبش در دو سال اخیر کمتر شاهد آن بوده ایم.»

در این باره گفتنی است که سران جنبش سبز از هر فرصتی برای احیا این جنبش استفاده ابزاری می برند. این فرصت طلبی به جائی رسیده که با وجود داغ دار بودن مردم آذربایجان بعد از زلزله اعضای این جنبش به استفاده ابزاری از این بلای طبیعی روی آورده و با تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شروع به تخریب نظام و زیر سوال بردن فعالیت ها و کمک های نظام به مردم آذربایجان کردند. و حتی پا را از این فراتر نهاده و با حضور تعدادی از عوامل خود در مناطق زلزله زده بر علیه نظام دست به تبلیغات منفی زدند که با هوشیاری مسئولین با آنها برخورد شد.

نکته دیگر که از خبر جرس دیده می شود این است که  برای جنبش سبز دیگر فراخوان دادن و تبلیغات گسترده اینترنتی هدف شده است . هر روز و به هر مناسبت فراخوان های مختلف جنبش سبز را در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و بالاترین شاهدیم.  این فزاخوان ها هرکدام مانند زلزله هایی هستند که در فضای اینرنت رخ می دهند، زلزله هایی که البته بدون ریشتر هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1633

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.