رادیو فردا از “بیست وسی” کپی برداری کرد پیارم به نقل از پایگاه بصیرت:تبدیل برنامه خبری «بیست وسی» شبکه دوم سیما به پرمخاطب ترین برنامه خبری سیمای جمهوری اسلامی، رادیو فردا که کم مخاطب ترین رسانه ضد ایرانی است را بر آن داشته تا با سوء استفاده از محیط روانی ای که موسیقی این برنامه ...

رادیو فردا از “بیست وسی” کپی برداری کرد

پیارم به نقل از پایگاه بصیرت:تبدیل برنامه خبری «بیست وسی» شبکه دوم سیما به پرمخاطب ترین برنامه خبری سیمای جمهوری اسلامی، رادیو فردا که کم مخاطب ترین رسانه ضد ایرانی است را بر آن داشته تا با سوء استفاده از محیط روانی ای که موسیقی این برنامه موفق به وجود می آورد، اخبار غالباً غیر واقعی خود را به مخاطب القا کند و از باورپذیر بودن هرچه بیشتر آن اطمینان حاصل کند. در برنامه خبری اش با نام «بیست و یک و سی» که دزدیده شده از نام اخبار پرمخاطب «بیست و سی» است، آهنگ ابتدایی و آهنگ بین برنامه ها و آهنگ پایانی آن را نیز یک جا به سرقت برده و تلاش کرده تا حدی لحن گویش اخبار را نیز مشابه آن کند.

گزارشی از اعتماد به نفس بالای بشار اسد

کارشناسان منطقه از اعتماد به نفس بالای بشار اسد خبر می دهند و می گویند وی در بهترین موقعیت روحی و روانی ظرف ۱۸ ماه گذشته قرار دارد. برخی تدابیر موثر بشار همچون تشکیل نیروهای داوطلب مردمی، به کارگیری پتانسیل اکراد سوریه، ایجاد صف بندی میان طیف اخوان المسلمین و سلفی ها و همچنین معارضان داخلی با خارجی توانسته اوضاع این کشور را به کنترل درآورد.

یادداشت محرمانه کانادا در مورد تحریم ایران

یک یادداشت سری برای شماری از مقام های ارشد آژانس خدمات مرزی کانادا تهیه شده که اعلام کرده است: باوجود تحریم های دولت کانادا علیه ایران، کالاهای تحریم شده همچنان به ایران صادر می شوند و گمرک این کشور قادر به توقف این روند نیست. آژانس خدمات مرزی کانادا می گوید باوجود اعمال تحریم ها و نظارت پلیس کانادا بر صادرات کالا به ایران، شرکت های طرف معامله با ایران از طریق انتقال محموله های ممنوع خود به وسایل نقلیه دیگر در جریان صادرات و ارسال کالاهای خود از مسیرهای مختلف، همچنان به تجارت با ایران مشغول هستند. براساس این گزارش، روزانه باید حدود ۱۰هزار محموله صادراتی بازرسی شود و این امر برای ۵۳ کارمند ویژه امر تحریم ها ناممکن است.

اجازه ساخت فیلم فیمنیستی نمی دهیم

بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالعه فیلمنامه پروژه سینمایی «لاله» توسط اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، محتوای این فیلمنامه را کاملاً فمینیستی دانست و تأکید کرد: کمیسیون فرهنگی زیر بار ساخت این فیلم نخواهد رفت.

سریال انحرافی عمر فاروق

رسانه های عربی با پخش سریال «الفاروق عمر» تلاش کردند تا با پرداختن به یک موضوع مهم و حساس و نیز با حربه تحریف تاریخ اسلام، از اوقات ماه مبارک رمضان در جهت القای دروغ ها و باورهای غلط خود حداکثر استفاده را ببرند و حتی از نشان دادن مکرر واژه های مجعولی مثل «خلیج ع ر ب ی» هم دریغ نکنند. جالب آنکه در میان لیست عوامل این سریال موهن، نام تعداد زیادی از هنرمندان ایرانی و متخصصان سریال های تاریخی از جمله «عبدالله اسکندری» (گریمور)، «جلیل فتوحی نیا» (طراح صحنه) و «آذر مهرابی» (طراح لباس) هم دیده می شد که با پشت پا زدن به عرق دینی و حتی عرق ملی خود، به کارفرمایان قطری و عربستانی، خدمات زیادی ارائه داده بودند.

دعای کمیل در آمریکا

بر اساس گزارش مراکز امنیتی آمریکا، در ۷۷ درصد مساجد این کشور نمازهای جماعت در پنج نوبت اقامه می شود. همچنین در ۷۴ درصد مساجد شیعیان در شب های جمعه دعای کمیل قرائت می شود. ۶۶ درصد امامان جمعه و جماعت در آمریکا هم متولد این کشور هستند.

کارگروه مطالبات ملی مجلس فعال شد

کارگروه مطالبات ملی مجلس گروه جدیدی است که در نظر دارد تا با استفاده از وکلا و صاحب نظران حقوق بین الملل پرونده های قضایی در حوزه دیپلماسی را به ثمر برساند.رسیدگی به موضوعاتی مانند پرونده باغ قلهک، دریافت غرامت جنگی و استرداد میراث فرهنگی که در موزه های خارج از کشور نگهداری می شوند از وظایف کارگروه کمیته مطالبات ملی مجلس عنوان شده است.

علت تبعیت یک فرمانده ارتشی از آقا

محمدرضا باهنر، نائب رئیس مجلس با اشاره به یکی از خاطراتش از یکی از فرماندهان ارتش گفت: یک زمانی یکی از فرماندهان ارتش به من گفت من به سه دلیل از آقا تبعیت می کنم؛ یک دلیل اینکه طبق قانون اساسی رهبری فرمانده کل قواست، دوم اینکه ایشان مرجع تقلید من است و من شرعاً باید از ایشان اطاعت کنم و دلیل سوم این است که به نظر من هیچ کس بهتر از آقای خامنه ای به مسائل نظامی کشور اشراف ندارند.

دستگیری ۳۵ نفر در مناطق زلزله زده!

پس از وقوع زلزله آذربایجان شرقی یک تشکیلات مخفی برای ارسال گزارش و فروش خبر با عنوان شاهد عینی از شبکه های ضد انقلاب از جمله BBC و VOA عازم این استان می شوند تا با شایعه پراکنی، فروش خبرهای دروغین و تبلیغ بهائیت اقدام به جمع آوری پول های هنگفت کنند. در بین آنان بهایی ها، منافقان، عناصری از کمونیست ها و برخی از افراد وابسته به جبهه موسوم به ملی به چشم می خورد تا بتوانند با ارسال خبرهای دروغین و جعلی از زلزله آذربایجان، نحوه امدادرسانی به آنان را طور دیگری جلوه دهند. این گروه های رسانه ای ضد انقلاب اخیراً دستگیر شده اند.

موضوع ممنوع در مصر معروف شد

جوانان مصری طی ایام عید فطر با راه انداختن گروه های امر به معروف و نهی از منکر در ایستگاه های مترو و خیابان های شلوغ مرکز قاهره به حمایت از دختران جوان مصری در مقابل آزارهای جنسی پرداختند. افراد داوطلب اقدامات خود را با پلیس هماهنگ کرده تا مانع از آزار دختران جوان در واگن های مترو شوند و در این راستا این افراد توانستند تعدادی از افرادی که اقدام به آزار و اذیت دختران جوان کرده بودند را به پلیس مترو تحویل دهند. نهاد ابوقمصان، رئیس مرکز حقوق زنان مصر گفت که این اقدامات بیانگر گسترش هوشیاری جامعه مصر در قبال موضوعی است که حتی تا این اواخر صحبت درباره آن ممنوع بوده است.

آرزوی دست نیافته آمریکایی ها

دستگاه های جاسوسی و نظامی آمریکا که نتوانسته اند در پیشرفت های هسته ای و فضایی ایران اختلالی ایجاد کنند، اخیراً به فکر تهیه سریالی افتاده اند که این آرزوی برآورده نشده آنان را به شیوه مجازی محقق کند!برای این منظور سریال لورج (Leverage ) در فصل جدید خود به نمایش عملیات خرابکاری آمریکایی ها در داخل خاک ایران و در برنامه فضایی کشورمان پرداخته است. این سریال داستان رابین هودهای قرن جدید است، افرادی که به سراغ ثروتمندانی می روند که از راه های مشروع پول های نامشروع به دست آورده اند. در فصل پنجم این سریال که به تازگی و در روزهای گذشته پخش شد افراد این گروه در حال انفجار موشک ماهواره بر ایرانی که از نزدیکی تهران در حال پرتاب است نمایش داده شدند.

نتیجه جداشدن کلاس های پسران و دختران

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با جداسازی کلاس ها در دانشگاه علامه طباطبایی آمار مشروطی ها کمتر از نصف شده به طوری که از ۱۲۰۰ نفر در سال گذشته به ۶۰۰ نفر در امسال رسیده است. حجت الاسلام شریعتی با تأکید بر اینکه عده ای، از جداسازی کلاس های درس در دانشگاه علامه طباطبایی عصبانی هستند، افزود: وقتی می خواهیم فضای انسانی برای دختر و پسر فراهم کنیم تا درس بخوانند برخی ناراحت می شوند. وی با اشاره به اینکه از زمان جداسازی کلاس ها با رشد علمی فوق العاده ای در دانشگاه مواجه هستیم، افزود: از زمان جداسازی کلاس ها دختران می گویند که دیگر می توانیم به راحتی سر کلاس کنفرانس بدهیم و…شریعتی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۲۲۰ کلاس با ظرفیت عادی در دانشگاه علامه طباطبایی جداسازی شده اند، افزود: در گذشته ظرفیت کلاس ها ۵۰ تا ۷۰ نفر بود؛ اما اکنون به ۳۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1572

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.