حاجی آباد- مراسم اختتامیه ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان ناحیه سپاه حاجی آباد صبح امروز با حضور کارکنان سپاه در نماز خانه ناحیه بسیج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام علیرضایی مسئول حوزه نمایندگی ناحیه ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده ناحیه و دیگر عزیزانی که در اجرای هر چه بهتر ...

 

حاجی آباد- مراسم اختتامیه ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان ناحیه سپاه حاجی آباد صبح امروز با حضور کارکنان سپاه در نماز خانه ناحیه بسیج برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام علیرضایی مسئول حوزه نمایندگی ناحیه ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده ناحیه و دیگر عزیزانی که در اجرای هر چه بهتر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان کمک کردند و ایشان فرمودند انشاالله خداوند به شما توفیق بدهد که سرباز امام زمان باشید.

علیرضایی در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان رو به پایان است و خداوند را شکر گزاریم که توفیق خدمت به شما پاسداران عزیز را در این ماه به بنده حقیر دادند و همان طور که حضرت امام فرمودند ای کاش من یک پاسدار بودم به این نکته پی می بریم که وظیفه شما پاسداران حریم ولایت چقدر سخت است و اگر سپاه نبود کشور به زودی از پای در می آمد.


سرهنگ احمد ذاکری فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد، خداوند را سپاسگزارم که امسال هم به ما توفیق داد تا از برکات این ماه پر برکت استفاده کنیم و از برکات این ماه معنویت و نزدیک شدن بیشتر انسان به خداوند است و آن جیزی که باقی می ماند انسانیت و معنویت است که توشعه آخرت ما می شود.

ایشان در ادامه بیان داشت: همان طور که مستحضر هستید سالروز روز آزاد سازی آزادگان است که همین بحث معنویت بود که توانست ایران را در کل جهان پیروز و سربلند کند.

وی در ادامه فرمودند: ماه مبارک رمضان ماه اصلاح ایمان است و هیچ صلاحی برنده تر از ایمان نیست و از شما پاسداران می خواهم چه در زندگی شخصی و چه در محیط کار این صلاح را آماده داشته باشید.

وی در پایان از حوزه نمایندگی در بحث محفل انس با قرآن که در سطح شهرستان با حضور قاریان کشوری و شهرستانی برگزار شد و برنامه های خوبی که برای پاسداران در این ماه مبارک برگزار شد با دادن لوح تقدیر، تقدیر و تشکر کردند .


 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1509

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.