حمله به سیدمحمدخاتمی/ او هیچ پایگاهی در جامعه ندارد/واکنش متکی به ادعای نامه برای خلع احمدی نژاد حمله به سیدمحمدخاتمی/ او هیچ پایگاهی در جامعه ندارد خبرآنلاین رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: خاتمی در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی قرار دارد لذا بهتر است سکوت اختیار کند و جز اظهار پشیمانی ...
حمله به سیدمحمدخاتمی/ او هیچ پایگاهی در جامعه ندارد/واکنش متکی به ادعای نامه برای خلع احمدی نژاد

حمله به سیدمحمدخاتمی/ او هیچ پایگاهی در جامعه ندارد

خبرآنلاین

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: خاتمی در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی قرار دارد لذا بهتر است سکوت اختیار کند و جز اظهار پشیمانی چیزی نگوید.
رضا روستاآزاد با اشاره به تلاش برخی سران اصلاحات برای ورود به عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: محمد خاتمی در انتخابات ۸۸ عملکرد خوبی نداشت و به نوعی در جایگاه متهم قرار دارد.

وی با بیان اینکه اگر فضای عمومی جامعه مصلحت نمی‌بیند که این افراد محاکمه و مورد سوال واقع شوند، اجازه اظهار نظر را از اینان بگیرد، تصریح کرد: مقابله سران اصلاحات با اصل نظام در سال ۸۸، آسیب‌ها و صدمات امنیتی، فرهنگی و سیاسی زیادی به پیکره سیاسی کشور وارد کرد. لذا بهتر است که این افراد سکوت اختیار کرده و اگر هم قرار باشد حرفی بزنند، بهتر است تنها اعلام برائت و اظهار پشیمانی کنند.

 

روستا‌آزاد با بیان اینکه خاتمی انگار نمی‌داند که در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی قرار دارد، خاطرنشان کرد: وی باید بداند حتی در صورت اعلام برائت نیز حق ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد. زیرا هیچگونه پایگاه اجتماعی، سیاسی و حقوقی در جامعه ندارد.

 

واکنش متکی به ادعای نامه برای خلع احمدی نژاد

نسیم آنلاین

منوچهر متکی، وزیر سابق امور خارجه خبر روزنامه ایران مبنی بر ‘ارسال نامه مشترک وی و مصطفی پورمحمدی، وزیر سابق کشور به مقامات عالی‌رتبه کشور درباره تعیین تکلیف رئیس‌جمهور’ را تکذیب کرد.

 

وزیر سابق امورخارجه که به منظور تحلیل تحولات منطقه در نشست ضیافت اندیشه که به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می شد در شهر مشهد حضور پیدا کرده بود و طی سخنانی به تحلیل اوضاع سوریه و سیاست های کشورهای منطقه پرداخت.

 

منوچهر متکی در این نشست در خصوص مطالب اخیر روزنامه ایران گفت : مطالب منتشرشده در روزنامه ایران درباره وزرای سابق دولت مصداق این سخن است که خسن و خسین هر سه دختران معاویه هستند .

وی همچنین افزود : آمریکایی‌ها در سوریه به دنبال پیام به ایران هستند و سعی دارند با این اقدامات قدرت مقاومت در منطقه را بشکنند و از سوریه زهرچشم بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1496

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.