هشدار پیامکی صهیونیست‌ها برای فرار از شهاب ایرانی!/علت تجمع صهیونیست ها مقابل منزل باراک/سفیر بحرین به ایران بازگشت هشدار پیامکی صهیونیست‌ها برای فرار از شهاب ایرانی! وطن امروز رژیم صهیونیستی از ترس حملات موشکی سهمگین ایران، سامانه ارسال پیامک هشداری ایجاد کرده است. به گزارش  میدل ایست آنلاین، این پیامک‌ها در زمان خطر به زبان‌های ...
هشدار پیامکی صهیونیست‌ها برای فرار از شهاب ایرانی!/علت تجمع صهیونیست ها مقابل منزل باراک/سفیر بحرین به ایران بازگشت

هشدار پیامکی صهیونیست‌ها برای فرار از شهاب ایرانی!

وطن امروز

رژیم صهیونیستی از ترس حملات موشکی سهمگین ایران، سامانه ارسال پیامک هشداری ایجاد کرده است.

به گزارش  میدل ایست آنلاین، این پیامک‌ها در زمان خطر به زبان‌های عبری، روسی، عربی و انگلیسی به مشترکان ۳ شبکه مخابراتی «سلکوم»، «‌پلفون» و «آرینج» ارسال می‌شود.

این سامانه پیامکی برای مقابله با حملات موشکی ایران و حزب‌الله لبنان در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر روزنامه عبری زبان «معاریو» با زیر سوال بردن اقدامات سران رژیم صهیونیستی نوشت: آیا این اقدام‌ها برای مقابله با ایران کافی است؟ براساس آمارها ۷۰۰ هزار اسرائیلی بدون پناهگاه بوده و تنها نیمی از جمعیت ساکن اسرائیل دارای ماسک‌های ضد شیمیایی هستند.

 

بیمارستان‌های اسرائیل نیز فاقد امکانات کافی برای علاج مصدومان احتمالی‌اند و این فقط بخش کوچکی از مشکلات ما است. این روزنامه با میان تیتری درشت نوشت: خیر! ما برای نبرد علیه ایران آماده نیستیم.

 

علت تجمع صهیونیست ها مقابل منزل باراک

باشگاه خبرنگاران

صدها تن از فعالان رژیم صهیونیستی بدلیل ترس از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران واقدام متقابل جمهوری اسلامی،با تجمع مقابل منزل ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم خواستار عدم حمله نظامی به ایران شدند.

 

 

سفیر بحرین به ایران بازگشت

سفیر بحرین در تهران پس از حدود یک سال و نیم غیبت به ایران بازگشت و ماموریت خود را درتهران از سر گرفت.

خالد بن احمد آل‌خلیفه در صفحه خود بر روی شبکه اجتماعی توئیتر نوشته است: “سفیر کشور بحرین در جمهوری اسلامی ایران به محل کار خود همچون دیگر سفرای کشورهای دوست به تهران بازگشت.”

 

او درباره زمان و نحوه بازگشت سفیر بحرین به تهران توضیح بیشتری ارائه نداده است. بحرین ۲۵ اسفند سال ۸۹ پس از سخنان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران درباره اوضاع این کشور، سفیر خود را از تهران فراخوانده بود.

 

منامه ایران را متهم به دخالت در امور داخلی خود کرده بود، در حالی که ایران معتقد است بحرین به اشغال نظامی عربستان در آمده و مردم آن به جرم مطرح کردن خواسته‌های خود بطور مسالمت‌آمیز، سرکوب می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1489

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.