هاآرتص: «در هر حال سیاست های آمریکا براساس منافع کشورش چیده می شود و به نظر می رسد رهبران اسرائیل باید برای حمله به ایران خودشان تصمیم بگیرند.» // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز انگلیسی، روزنامه هاآرتص(Haaretz)، روز دوشنبه ۲۳ مرداد(August 13) نوشت: «آیا می توان اطمینان داشت که آمریکا از گزینه نظامی ...
هاآرتص: «در هر حال سیاست های آمریکا براساس منافع کشورش چیده می شود و به نظر می رسد رهبران اسرائیل باید برای حمله به ایران خودشان تصمیم بگیرند.»

//
به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز انگلیسی، روزنامه هاآرتص(Haaretz)، روز دوشنبه ۲۳ مرداد(August 13) نوشت: «آیا می توان اطمینان داشت که آمریکا از گزینه نظامی علیه ایران حتی به عنوان آخرین راه حل برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد؟ آمریکا اعلام کرده است که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای و آماده اجرای گزینه نظامی است، پس چرا به آمریکایی ها اعتمادی نیست؟»

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: «احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران کم نیست چرا که اوباما اعلام کرده است سلاح هسته ای ایران، امنیت آمریکا را به خطر می اندازد و می تواند رقابت هسته ای را در پی داشته باشد. اما چیزی که واضح است، توجه خاص آمریکا به منافع خود است. حمله به ایران قیمت نفت را به شدت افزایش می دهد. گذشته از اینها آمریکا می داند که ایران به خوبی از تاسیسات هسته ای خود حفاظت می کند و خودش نیز دچار بحران اقتصادی است.»

هاآرتص در پایان نوشت: «آمریکا پیش از این نیز مانع دستیابی پاکستان به سلاح هسته ای نشد؛ امری که در مورد کره شمالی هم رخ داد. در هر حال سیاست های آمریکا براساس منافع کشورش چیده می شود و به نظر می رسد رهبران اسرائیل باید برای حمله به ایران خودشان تصمیم بگیرند.»۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1485

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.