زن های دردسر ساز احمد باطبی/ اسامی مهره های نفوذی وزارت اطلاعات/ عکس «همسر هشتم باطبی، نازلی سلیقه عراقی که دختری معصوم به نظر می رسد تمام زندگی اش را در فضایی اطلاعاتی زندگی کرده است.» // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سایت اپوزیسیون «جمهوری ایرانی»، چهارشنبه ۱۸ مرداد (August 08)، نوشت: آیا باید ...
زن های دردسر ساز احمد باطبی/ اسامی مهره های نفوذی وزارت اطلاعات/ عکس
«همسر هشتم باطبی، نازلی سلیقه عراقی که دختری معصوم به نظر می رسد تمام زندگی اش را در فضایی اطلاعاتی زندگی کرده است.» //

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سایت اپوزیسیون «جمهوری ایرانی»، چهارشنبه ۱۸ مرداد (August 08)، نوشت: آیا باید بپذیریم که ازدواج نازلی و باطبی بیش از عشق یک خبرچین متاهل به دختری بی گناه و معصوم بوده است؟

این سایت در ادامه آورده با بیان اینکه «همسر هشتم باطبی، نازلی سلیقه عراقی که دختری معصوم به نظر می رسد تمام زندگی اش را در فضایی اطلاعاتی زندگی کرده است» افزود: سال ۲۰۰۸ همزمان با ورود احمد باطبی به خاک آمریکا، نازلی سلیقه عراقی، دختر رحیم سلیقه عراقی هم به آمریکا می آید تا در دانشگاه «آلاباما» درس بخواند. یک سال بعد توسط زن و شوهری ایرانی که در فرانسه زندگی می کنند، نازلی عراقی به احمد باطبی معرفی می شود، در جریان اعتصاب غذای اکبر گنجی در تابستان ۲۰۰۹، این دو یکدیگر را می بینند و احمد باطبی بدون اینکه با نامزدش «تارا نیازی» حرف بزند، وی را رها کرده و «نازلی عراقی» را نامزد می کند. چند ماه پس از آن هم نازلی با تارا نیازی تماس می گیرد و به او اطلاع می دهد که حالا همسر باطبی شده است و از تارا می خواهد که از زندگی اش بیرون برود!

جمهوری ایرانی نوشت: اما چه کسی نازلی سلیقه عراقی را به احمد باطبی معرفی کرد؟ پاسخ روشن است: نوشابه امیری و هوشنگ اسدی.
در ادمه این گزارش آمده است: هوشنگ اسدی در روز آنلاین در مقاله ای زیر عنوان “نازلی سخن گفت” به شرح مبهم ماجرای عروسی احمد باطبی و نازلی سلیقه عراقی در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۳۸۹، می پردازد… حلقه وزارت اطلاعات در خارج از کشور با ازدواج «نازلی و باطبی» کامل شده بود، اما هیچ کس انتظار افشای مکالمه محرمانه باطبی را نداشت.

این سایت ادامه داد: این فایل صوتی محرمانه از کامپیوتر احمد باطبی به بیرون درز کرد و آبروی همه این حلقه خبرچینان را برد. به گمانم پای خیلی ها وسط باشد. از علیرضا رضایی (دلقک لوس دربار اصلاح طلبان) تا نوشابه امیری، هوشنگ اسدی، سید ابراهیم نبوی و بسیاری از آنها که به میانه میدان خواهند پرید یا پریده اند تا از خبرچین آبرو باخته وزارت اطلاعات دفاع کنند.

گفتنی است، پس از افشای فایل صوتی تماس احمد باطبی با یکی از اعضای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که برای اولین بار توسط «جام نیوز» منتشر گردید، حملات شدیدی علیه احمد باطبی صورت گرفته است و بسیاری وی را مدحی دوم در میان اپوزیسیون می دانند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1446

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.