سیاست های مقاومت اقتصادی مدیران لایق میخواهد. اگر درآمد های نفتی را در سالهای گذشته خوب مدیریت می کردیم به اینجا نمی رسیدیم. به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، وب سایت “بی بی سی فارسی” (BBCPersian) یکشنبه ۱۵مرداد (August.05) نوشت: « اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشیخص مصلحت نظام ایران گفته است که ...

سیاست های مقاومت اقتصادی مدیران لایق میخواهد. اگر درآمد های نفتی را در سالهای گذشته خوب مدیریت می کردیم به اینجا نمی رسیدیم.


به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، وب سایت “بی بی سی فارسی” (BBCPersian) یکشنبه ۱۵مرداد (August.05) نوشت: « اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشیخص مصلحت نظام ایران گفته است که “مجموعه‌ای از عملکردها و سیاست‌ها امروز ما را به ‘اقتصاد مقاومتی’ رسانده و لازم است که راهکار جدید ابتدا به درستی تعریف و سپس کارشناسانه و مدبرانه سیاستگذاری گردد و مجری مناسب و صالحی اجرای آن را به عهده بگیرد.»

بی بی سی در ادامه و به نقل از سایت خبر آنلاین و از قول هاشمی رفسنجانی نوشت: « اجرای اقتصاد مقاومتی، مجریانی کاردان، صالح و لایق می‌خواهد و امیدواریم با فراهم شدن شرایط لازم، زمینه تحقق این امر به وجود آید.»

وی که در مراسم بزرگداشت میلاد امام حسن مجتبی در جمع مردم قم، البرز، قزوین و برخی مسئولین سخنرانی می کرد دوران گذر از بحران در دوران دفاع مقدس را الگوی خوبی برای شرایط کنونی دانست.

بی بی سی فارسی در ادامه با جهت دادن به سخنان هاشمی اضافه کرد: « آقای هاشمی رفسنجانی بدون نام بردن از کسی گفته که “ما نباید با درآمد سرشار نفتی سالیان گذشته به اینجا می‌رسیدیم، اما هم اکنون نیز اگر به درستی و مدبرانه عمل کنیم و روابط خود را با دنیا تلطیف کنیم و تنش‌زدایی را مبنای عمل قرار دهیم، می‌توانیم با توان مدیران با تجربه کشور و دلسوزان نظام از برهه حساس کنونی به خوبی گذر کنیم.” این سخنان در شرایطی گفته شده است که در آمد نفتی در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد بسیار بیشتر از دوران ریاست جمهوری هاشمی بوده است.»

با این حال و با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در ایران، به نظر می رسد فعالیت های بنگاه خبر پراکنی بی بی سی برای جهت دهی به این رویداد مهم سیاسی آغاز شده است. چرا که سایت فوق با گزینش سخنان هاشمی و عدم انعکاس کامل سخنان وی با اشاره به آخرین نماز جمعه هاشمی و سخن گفتن از ابهامات در انتخابات نهم ریاست جمهوری توسط او سعی در عمیق نشان دادن شکاف میان وی و نظام داشت.

رفسنجانی در انتهای سخنان خود افزود: « با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در ایران بار دیگر بحث در باره آن بالا گرفته است و آقای هاشمی رفسنجانی گفته “مهمترین مظهر حضور مردم، انتخابات است و ما باید با فراهم کردن شرایط حضور کلیه جریان‌های وفادار به نظام و قانون اساسی در انتخابات، همدلی، وحدت و همبستگی داخلی را بیش از پیش در برابر دشمنان بالا ببریم.”»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1415

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.