چند خبر کوتاه از تحولات سوریه دمشق – بازداشت یک فرد همراه با خودرو بمب گذاری شده در زینبیه، پاکسازی مناطق اطراف زینبیه، پایان پاکسازی منطقه القابون، پایان پاکسازی برخی مناطق ادلب و کشف یک مرکز دیگر نگهداری سلاح افراد مسلح در المیدان دمشق از جمله اخبار کوتاه سوریه شنبه شب است. *** بازداشت یک ...

چند خبر کوتاه از تحولات سوریه

دمشق – بازداشت یک فرد همراه با خودرو بمب گذاری شده در زینبیه، پاکسازی مناطق اطراف زینبیه، پایان پاکسازی منطقه القابون، پایان پاکسازی برخی مناطق ادلب و کشف یک مرکز دیگر نگهداری سلاح افراد مسلح در المیدان دمشق از جمله اخبار کوتاه سوریه شنبه شب است.

1391/05/01 - 03:27

*** بازداشت یک فرد همراه با خودرو بمب گذاری شده در زینبیه

یک فرد مسلح هنگام تلاش برای وارد کردن یک خودرو بمب گذاری شده به منطقه زینبیه در ۱۶ کیلومتری دمشق در استان ریف دمشق بازداشت شد.

تارنمای ‘ان بی ان’ این خبر را به صورت کوتاه اعلام کرد.

منطقه زینبیه در روزهای گذشته شاهدناآرامی بود که ارتش سوریه آن را از وجود افراد مسلح پاکسازی کرد. از امروز بار دیگر رفت و آمد خودروها در این منطقه جریان یافته است.

نیروهای سوری به دنبال پاکسازی منطقه زینبیه از وجود افراد مسلح عملیات خود را برای پاکسازی سایر مناطق این منطقه دنبال می کنند.

*** پایان پاکسازی منطقه القابون

خبرگزاری سوریه (سانا) از پایان عملیات پاکسازی منطقه القابون در شمال شرق دمشق از سوی نیروهای سوری خبر داد.

بر پایه این گزارش در جریان این پاکسازی و تعقیب افراد مسلح خسارت های زیادی به آنان وارد شد.

تارنمای ان بی ان نیز در این ارتباط اعلام کرد که یک مرکز نگهداری سلاح های مختلف و مهمات افراد مسلح در القابون کشف و ضبط شده است.

منطقه قابون نیز در اوایل هفته گذشته شاهد افزایش فعالیت های افراد مسلح بود.

*** پایان پاکسازی برخی مناطق ادلب

سانا در خبر دیگری اعلام کرد که نیروهای سوری به پاکسازی مناطق سلقین، کفرحوم و حارم در استان ادلب در شمال غرب سوریه و نزدیک مرز این کشور با ترکیه پایان دادند.

نیروهای سوری در منطقه الربیعه در استان حماه در مرکز سوریه نیز یک مخفیگاه افراد مسلح را کشف و خسارت های زیادی به آنان وارد کردند.

*** کشف یک مرکز دیگر نگهداری سلاح افراد مسلح در المیدان

نیروهای سوری در ادامه پاکسازی منطقه المیدان از وجود افراد مسلح یک مرکز دیگر نگهداری سلاح و مهمات آنان را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری سوریه در این مرکز مقادیر نارنجک، لباس های نظامی ارتش سوریه ، خمپاره انداز و دیگر سلاح های مورد استفاده افراد مسلح وجود داشت.

این منطقه در اواخر هفته گذشته شاهد درگیری های سنگین ارتش و افراد مسلح بود.

پیشتر دو مرکز نگهداری سلاح این افراد در المیدان در جنوب دمشق کشف و ضبط شده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1181

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.